اخبار ورزشیسایر اخبار

سهرابیان: تعویق المپیک به نفع قایقرانی است/شاید سیستم انتخابی تغییر کند

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تعویق المپیک برای رشته ما بهتر است چون شرایط تمرینی ورزشکاران مناسب‌تر خواهد شد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و نخست‌وزیر ژاپن در تماسی تلفنی با تعویق یک ساله بازی‌های المپیک توکیو به توافق رسیدند.

شیوع ویروس کرونا باعث لغو و تعویق مسابقات انتخابی المپیک شد که یکی از این رشته‌ها قایقرانی بود. فدراسیون جهانی به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا مسابقات انتخابی روئینگ و کانوئینگ را لغو شد اما حالا با تعویق المپیک به نظر می‌رسد سیستم انتخابی جدیدی از سوی فدراسیون‌ها جهانی اعلام شود.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با فارس درباره اینکه فکر می‌کنید تعویق المپیک به نفع قایقرانی باشد، اظهار داشت: برای رشته ما این تعویق یکساله بهتر است چرا که وضعیت تمرینی ورزشکاران می‌تواند مناسب‌تر شود اما فکر می‌کنم این موضوع برای ورزشکارانی که برای مدال می‌جنگند خیلی مناسب نباشد.

وی افزود: ما امکانات کشورهای دیگر را نداشتیم تا بتوانیم تمرینات‌مان را آنطور که لازم است پیگیری کنیم فکر می‌کنم این چند ماه باقی‌مانده بهترین فرصت برای قایقرانی باشد. با توجه به فرصتی که برای بازی‌های المپیک مانده فکر می‌کنم فدراسیون جهانی مسابقات انتخابی را برگزار کند اما این احتمال وجود دارد سیستم انتخابی کسب سهمیه را تغییر دهد.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره وضعیت ورزشکاران و تعطیلی اردوها، عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعویق المپیک ما هم اردوها را تعطیل کردیم. برای ورزشکاران دستگاه ارگو را درنظر گرفتیم تا بتوانند در خانه تمرین کنند.

سهرابیان همچنین درباره اینکه در این مدت برای آماده‌سازی المپیک فدراسیون‌ها و مسئولان ورزشی هزینه‌های زیادی کرده‌اند، سال جدید را با این شرایط اقتصادی چطور می‌بینید، گفت: فکر می‌کنم سال سختی داشته باشیم اما ماند سال ۹۸ با کمک دوستان و هیات‌ها کارها را پیش می‌بریم. با توجه به اتفاقات سیل و شیوع ویروس، همه باید بهم کمک کنیم و به داد هم برسیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا