اخبار ورزشیفوتبال ایران

پول بیرانوند هم رسید اما از پرداخت به بشار رسن خبری نشد

درحالی که قرار بود بعد از واریز شدن پول رضایتنامه بیرانوند از جانب باشگاه بلژیکی این پول به بازیکن عراقی سرخپوشان داده شود، این اتفاق هنوز نیفتاده است.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از این باشگاه پرسپولیس در نظر داشت بعد از واریز شدن اولین قسط رضایتنامه علیرضا بیرانوند از سوی باشگاه خنک بلژیک آن را به بشار رسن بدهند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

طبق گفته‌های دژبد مدیر برنامه‌های رسن به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هنوز پولی به حساب این بازیکن واریز نشده است و او به عنوان مدیربرنامه های بازیکن عراقی برای مذاکره با مسئولین باشگاه پرسپولیس امروز راهی دوحه قطر می‌شود تا راه حلی برای پرداخت این پول پیدا شود.

بشار رسن ۳۰ درصد از مطالبات فصل گذشته خود را هنوز دریافت نکرده است. طلب بشار۳۴۰ هزار دلار است است که طبق توافقات انجام شده باید در دو قسط تا آخر سال جاری به او پرداخت شود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =

دکمه بازگشت به بالا