اخبار ورزشیفوتبال ایران

برومند:تیم پارسال ۳-۴ گل به ماشین‌سازی می‌زد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تیم پارسال مقابل ماشین‌سازی بازی می‌کرد ۴-۳ گل به این تیم می‌زد.

به گزارش پیشرو اسپرت، پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص  عملکرد استقلال مقابل ماشین‌سازی گفت:حقیقتا کل بازی افتضاح بود و بجز ۱۵-۱۰ دقیقه آ‌خر بازی هیچ چیز خاصی از  هر دو تیم ندیدیم. البته این را هم بگویم این مساله مربوط به استقلال نیست و ما در بازی روی پنج‌شنبه پرسپولیس هم شاهد همین موضوع بودیم و اگر مهدی ترابی در آن بازی حضور نداشت بازی صفر بر صفر تمام می‌شد.

وی افزود: استراماچونی تعویض‌های بدی انجام نداد و وقتی دیاباته اضافه شد شرایط تغییر کرد و استقلال صاحب موقعیت‌های خوبی شد.

وی با تاکید بر اینکه حسینی در دقایق ابتدایی مسابقه یک توپ خوب را مهار کرد اما فشار زیادی روی دروازه‌اش نیامد گفت: اگر تیم پارسال مقابل ماشین‌سازی بازی می‌کرد ۴-۳ گل به این تیم می‌زد.

بروند تصریح کرد: من معتقدم الان وقت انتقاد کردن از استقلال نیست، استقلال دچار تغییر بازیکن، مربی،‌سرمربی و ساختار شده و باید چند هفته‌ای از لیگ بگذرد تا درباره‌اش نظر داد. من به یکی دو بازیکن این تیم امیدوارم هستم و اگر فرشید اسماعیلی به روزهای خوبش برسد و دیاباته خوب تغذیه شود استقلال شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا