اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اعلام برند البسه پرسپولیس برای فصل جدید

برند البسه پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از باشگاه پرسپولیس، با عقد قرارداد، شرکت ایرانی و تولید پوشاک ورزشی «مجید اطلس» به طور رسمی به عنوان تامین کننده البسه تیم‌های ورزشی پرسپولیس در فصل آینده، معرفی شد.

شرکت «مجید» در پی توافق‌های اولیه با باشگاه پرسپولیس، از مدتی قبل تامین البسه ورزشی تیم‌های فوتبال باشگاه در رده بزرگسالان و رده‌های پایه را عهده دار شده است. در این مدت از البسه این شرکت در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی استفاده شد. با نهایی شدن توافق‌ها و رضایتمندی از کیفیت محصولات ارایه شده، امروز با حضور رضا درویش و مجید ساعدی‌فر مدیران عامل دو شرکت، قرارداد همکاری نهایی شد و به امضای دو طرف رسید.

بر اساس این قرارداد، شرکت مجید حداقل برای یک سال آینده تامین البسه ورزشی مورد نیاز تیم‌های فوتبال باشگاه در رقابت‌های داخلی و آسیایی را عهده‌دار شده است.

این شرکت همچنین مسؤولیت تولید اقلام هواداری چون پیراهن تیم را برعهده دارد. عرضه و فروش کلی و جزیی این محصولات به صورت اختصاصی در انحصار باشگاه پرسپولیس خواهد بود. برای این منظور به زودی درباره سایت فروش، فروشگاه‌های عرضه پیراهن و البسه پرسپولیس و نحوه اخذ نمایندگی فروش، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محصولات این شرکت که در پرسپولیس مورد استفاده قرار خواهد گرفت در واقع حاصل دسترنج کارگران ایرانی خواهد بود. ترجیح باشگاه پرسپولیس نیز این بود که هم به جهت کمک به تولید و تبلیغ محصولات داخلی که از سیاست‌های کلی کشور است و هم به جهت سهولت بیشتر و دسترسی بهتر برای تامین نیازهای تیم‌ها، با حفظ کیفیت و رعایت استانداردهای بین‌المللی این همکاری با یک تولید کننده داخلی شکل بگیرد. مسوولان این شرکت البته تاکید دارند محصولاتی تولید می‌کنند که از نظر متریال، استحکام و کیفیت دوخت کاملا قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی بوده و حتی کیفیت بهتر با محصولات هم رده قیمتی را ارایه می‌کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا