اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

پورموسوی: مقابل استقلال با شهامت و با جسارت بازی کردیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:‌ مقابل استقلال با شهامت و با جسارت بازی کردیم و یک بازنده سربلند بودیم.

به گزارش پیشرو ورزش، سیروس پورموسوی پس از شکست یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر همانگونه که قبل از بازی گفتیم به دنبال بازی زیبا و تماشاگرپسند بودیم اما برخی اتفاقات سهوی سبب شد حداقل امتیاز را هم دراین مسابقه نگیریم. به باشگاه استقلال تبریک گفته و دو تبریک هم به بازیکنان خوب استقلال خوزستان که با شهامت و با جسارت بازی کردند. دست کم پنج بازیکن ما برای اولین‌بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. باعث افتخار من است مربی تیمی هستم که با شهامت بازی کرد و این باخت چیزی از ارزش‌های تیم من کم نمی‌کند زیرا یک بازنده سربلند بودیم.

وی در مورد اعتراض خود به دقیقه آخر مسابقه گفت: متأسفانه بچه‌های رسانه‌ای ما نتوانستند فیلم آن صحنه را دربیاورند و من نمی‌توانم صددرصد بگویم پنالتی بود یا خیر، اما داور و کمک داور نزدیک صحنه بودند، بچه‌های پشت صحنه هم گفتند صددرصد پنالتی بود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد صحبت‌ کردن خود با رحیم رحیمی‌مقدم و فریدون اصفهانیان در پایان بازی عنوان کرد: رحیمی‌مقدم ناظر داوری بود به خاطر اشتباه داور چهارم از بازی اخراج شدم. آن داور تحت تأثیر نیمکت حریف قرار گرفت. مربیان استقلال به داور اعتراض کردند که با آرنج به بازیکن این تیم ضربه زده شده اما من هم ورود کردم تا بگویم چنین چیزی صحت ندارد و اصلاً عمدی در کار نبود که متأسفانه خودم اخراج شدم.سؤال ما این است چرا باید داور چهارم در آن صحنه تحت تأثیر قرار بگیرد زیرا داور و کمک داور نزدیک صحنه بودند اما داور چهارم که ۵۰ متر فاصله داشت تشخص می‌دهد ای کاش صحنه‌هایی که روی تیم ما خطا شد هم تشخیص می‌داد که متأسفانه این اتفاق نیفتد.

پورموسوی در مورد هدف‌گذاری استقلال خوزستان در فصل جدید گفت: قطعاً‌ تیمی که سال اول به لیگ برتر می‌آید به دنبال تثبیت جایگاه و ثبات خودش است اما با تلاشی که بچه‌ها دارند امیدوار هستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد برخورد نه چندان گرم خود با جواد نکونام قبل از آغاز مسابقه و اینکه آیا این موضوع به اختلافات قدیمی بین آنها در دوره سرمربیگری پورموسوی در نفت آبادان ونکونام در فولاد خوزستان بازمی‌گردد، گفت: با آمدن نکونام به سمت من کدورت‌ها از بین رفت به هر حال فوتبال حساسیت‌های خودش را دارد در آن هر دو نیمکت تحت فشار بودند. پس از آن مسابقه نیز در جایی با هم رودررو نشدیم. قشنگی و جذابیت فوتبال به همین مسائل است. به استقلال تبریک می‌گویم زیرا امروز برد خیلی خوبی مقابل تیم خوب ما به دست آورد. از الان باید خودمان را برای بازی با تراکتور آماده کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد اینکه این مسابقه موقعیت‌های کمی هم نداشتند، عنوان کرد: تا دقیقه ۷۰ مالکیت توپ در اختیار استقلال بود اما ما موقعیت گل ایجاد کردیم اما از همان دقیقه به بعد هم مالکیت توپ را داشتیم و هم موقعیت ساختیم. به هر حال سه امتیاز را از دست دادیم اما این موضوع هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان خوزستان استقلال را کم نمی‌کند به آنها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در بازی با تراکتور جبران کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا