اخبار ورزشیفوتبال جهان

ونگر: برای مربیگری هلند با من تماس گرفته نشد

مربی معروف فرانسه یک بار دیگر اعلام کرد هیچگاه برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال هلند مد نظر نبوده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، چندی قبل که تغییر و تحولات کادر فنی در تیم بارسلونا رخ داد و رونالد کومان از سرمربیگری تیم ملی هلند کنار رفت و مسئولیت تیم اسپانیایی را پذیرفت، آرسن ونگر مجبورشد به یک شایعه واکنش نشان دهد.

در آن هنگام برخی رسانه ها عنوان کردند که این مربی پرسابقه فرانسوی، گزینه جانشینی کومان در تیم هلند بوده است اما مربی اسطوره ای تاریخ آرسنال این خبر را رد کرد.

بعد از گذشت چندین هفته از آن اتفاق، ونگر بار دیگر این موضوع را رد کرده است.وی در مصاحبه ای با داگبلات گفت: نه، واقعا هیچ پیشنهادی نبود. آنچه بود، فقط در روزنامه ها بود.

وی افزود: با من برای مربیگری هلند تماس گرفته نشد و پیشنهادی هم نگرفتم. حقیقت چیزی غیر از این نیست.

ونگر به همین بهانه البته در مورد تیم ملی هلند و تیم آژاکس نیز صحبت کرد. او گفت: تیم ملی هلند با یکسری بازیکن جوان به جایگاه خوب سابقش  بازگشته است. آنها در مقطعی دچار افت شدند. اما اکنون این احساس را دارم که قدرت گرفته اند.

وی افزود: من بازی آژاکس و لیورپول را دیدم. آژاکسی ها همان فوتبال معروف خود را انجام می دهند.البته آنها هنوز کمی خام هستند. خیلی جوان و شکننده هستند. باید کارکنند تا پخته شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

دکمه بازگشت به بالا