اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پشت پرده آزادی مشروط دنی آلوز از زندان

یک رسانه برزیلی در گزارشی از معامله کردن دنی آلوز روی زندگی اش برای آزادی از زندان خبر داد.
به گزارش پیشرو ورزش، «دنی آلوز با کمک نیمار یا دپای آزاد نشد»، این گزارش اختصاصی امروز (یکشنبه) برنامه Fiesta برزیل درباره پشت پرده آزادی مشروط ستاره سابق بارسلونا از زندان است.
دنی آلوز، مدافع سابق تیم ملی برزیل با کسب ۴۳ جام مختلف در دوران فوتبالی اش در کنار لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ به شمار می آید.
دنی آلوز هفته گذشته با قید وثیقه یک میلیون یورویی از زندان برایان شهر بارسلون بعد از حکم ۴ و نیم ساله به خاطر تجاوز به یک دختر اسپانیایی آزاد شد.
رسانه برزیلی می نویسد که «داستان آزادی مدافع سابق بارسلونا نسبت به روایت دیگر رسانه ها متفاوت است» و این بازیکن با کمک دپای یا نیمار آزاد نشده است.
برنامه برزیلی گزارش می دهد که «یک مجله مشهور برزیلی پشت پرده آزادی دنی آلوز قرار دارد» که از این بازیکن تعهد گرفته بعد از آزادی مشروط زندگی فوتبالی اش را در قالب مستند و گزارش در این مجله چاپ کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا