اخبار ورزشیفوتبال جهان

تصمیم جدی ۱۰ باشگاه برای آغاز دوباره سوپرلیگ

یوفا به تصمیم احتمالی ۱۰ باشگاه بزرگ اروپایی برای تشکیل دوباره سوپرلیگ واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش،‌ سال گذشته سوپرلیگ با حمایت ۱۲ باشگاه آغاز شد و تنها ۴۸ ساعت زمان نیاز داشت تا با اعتراض هواداران و فشار رسانه‌ها و یوفا این پروژه زمین بخورد.

در ادامه برخی‌ تیم‌های ابراز تاسف کردند و از این رقابت بیرون کشیدند ولی رئال مادرید به همراه بارسلونا و یوونتوس در این رقابت ماند و برای آغاز دوباره این لیگ برنامه ریزی کرد.

طبق گزارش رسانه‌ها امشب ۱۰ باشگاه برتر اروپا قصد دارند سوپرلیگ را با فرمتی جدید آغاز کنند و دوباره آن پروژه از سر گیرند.

باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا ، اتلتیکومادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، لیورپول، یوونتوس، میلان و اینتر در این رقابت حضور خواهند داشت و همین مسئله باعث شده تا واکنش یوفا را به همراه داشته باشد.

هنوز از کم و کیف کار خبری نیست و انتظار می رود امشب آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس از پروژه جدید سوپرلیگ رونمایی کند.

یوفا در واکنش به احتمال آغاز دوباره سوپرلیگ اظهاراتی تند به ثبت رساند و باشگاه‌ها را تهدید کرد که اگر وارد این رقابت شوند برای همیشه از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته خواهند شد.

الکساندر چفرین گفت: سال گذشته آنها در میانه پاندمی کرونا تصمیم گرفتند که سوپرلیگ را آغاز کنند و الان در میانه جنگ دوباره می‌خواهند این رقابت را شروع کنند. فکر می‌کنم آنها در یک جهان موازی زندگی می‌کنند. باید بگویم سوپرلیگ با فوتبال کاملا متفاوت است و من خسته شده‌ام انقدر در خصوص این پروژه کاملا دور از فوتبال حرف زدم.

وی ادامه داد: اگر تیمی بخواهد در سوپرلیگ بازی کند، دیگر نمی‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود. یکی از اعضای تشکیل دهنده سوپرلیگ در آن زمان با من تماس گرفت و شخصاً عذرخواهی کرد ولی اکنون دوباره قصد دارد آن را آغاز کند.

باید دید امشب چه اتفاقاتی در خصوص سوپرلیگ و یوفا رخ خواهد داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا