اخبار ورزشیفوتبال جهان

ویکتور والدس در آستانه اخراج از بارسلونا!

دروازه‌بان سرشناس سابق بارسا و مربی حال حاضر تیم جوانان باشگاه، احتمالا تا چند روز آینده شغلش را از دست خواهد داد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از “ورزش سه”، کمتر از سه ماه پس از بازگشت ویکتور والدس به بارسلونا او در آستانه جدایی قرار دارد. والدس که دو سال پیش از فوتبال بازنشسته شد، سال گذشته هدایت تیم موراتالاز از دسته اول شهر مادرید را بر عهده داشت و این تیم را به عنوان قهرمانی رساند.

 

 

 

 

والدس که همواره از علاقه‌اش برای مربیگری در تیم‌های پایه سخن گفته بود، با پیشنهاد بازگشت به بارسا روبرو شد و در نهایت پس از ۵ سال برای هدایت تیم جوانان A به باشگاه محبوبش برگشت.  قرارداد او تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد اما احتمالا او به زودی از سمتش بر کنار خواهد شد.

باشگاه بارسلونا شب گذشته بیانیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه ویکتور والدس با تیم جوانان به تاراگونا نخواهد رفت و در مورد ادامه همکاری با او به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد.

طبق ادعای رسانه های کاتالونیا، والدس به دلیل درگیری لفظی شدید با پاتریک کلایورت مدیر تیم‌های پایه‌ی بارسلونا در آستانه برکناری قرار دارد. او در طول دو ماه اخیر دو بار به دلیل دخالت‌های کلایورت قصد استعفا داشت. قرار است دو روز دیگر نشستی بین طرفین برگزار شود و باید دید نتیجه نهایی چه خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا