اخبار ورزشیفوتبال جهان

لالیگا در اوج حساسیت / بارسا و رئال به مانند ۲ غول ترسناک برای اتلتیکو

اتلتیکومادرید شب گذشته مقابل ختافه به تساوی رسید تا اوضاع در لالیگا به حساس‌ترین لحظه خود برسد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از  فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا، اتلتیکومادرید مقابل ختافه به تساوی بدون گل رسید تا لیگ اسپانیا به حساس‌ترین لحظه خود در این فصل برسد.

در جدول لالیگا، اتلتیکومادرید با ۶۳ امتیاز در صدر، رئال مادرید با ۵۷ امتیاز دوم و بارسلونا با یک بازی کمتر و ۵۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. تیم کومان دوشنبه شب میزبان هوئسکا خواهد بود و اگر بتواند با پیروزی این مسابقه را به پایان رساند، به ۴ امتیازی صدر خواهد رسید.

سیمئونه پس از تساوی مقابل ختافه در نشست خبری گفت:‌ ما توهم این را داشتیم که می توانیم در این مسابقه پیروزی رسیم و فاصله خود را با بارسلونا و رئال مادرید بیشتر کنیم ولی نیمه اول خوب نبودیم و برتری ما شکل نگرفت. چند تغییر در میدان به وجود آوردیم تا بتوانیم باعث بهبودی تیم شویم اما نتوانستیم به پیروزی دست یابیم. می‌دانیم بارسا و رئال پشت سر ما هستند ولی باید آرام باشیم. فشار روی ما زیاد بوده و چنین مسئله‌ای طبیعی است. بارسلونا با مدیریت جدید ذهنیت خوبی پیدا کرد و مادرید نیز همیشه رو به جلو قدم برمی‌دارد. به همین دلیل ما باید تلاش خودمان را ادامه دهیم و بدانیم که ۲ غول ترسناک پشت سر ما هستند و می‌خواهند با جایگاه ما برسند.

رئال مادرید شب گذشته در یک بازی جنجالی و در لحظات پایانی مقابل الچه به برتری ۲ بر یک رسید و توانست خود را در کورس نگاه دارد. (خلاصه آن را در اینجا مشاهده کنید) بازی ۲۲ فروردین ال‌کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید بسیار حساس خواهد بود و باید دید تا آن موقع شرایط جدول چگونه پیش خواهد رفت. اکنون بارسلونا شرایط بسیار خوبی دارد و انگیزه دارد تا بتواند ۲ جام در این فصل با هدایت کومان و درخشش مسی کسب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا