اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

واکنش عالیشاه به قهرمانی پرسپولیس

امید عالیشاه نسبت به قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، امید عالیشاه پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: ما به عنوان سرباز پرسپولیس هر چه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم. با اینکه گل مساوی را خوردیم اما دست از تلاش برنداشتیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه رفتند. از مدیریت باشگاه و هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم در فصل آینده هم بازیکنان بتوانند با همین شرایط به اهداف خود برسند.

عالیشاه درباره شادی پس از گل دوم پرسپولیس عنوان کرد: وقتی بازی به وقت‌های اضافی یا همان ۱۲۰ دقیقه می رود هیجانات بازی هم بالا می رود، اما بازیکنان هیجان خود را کنترل کردند که فکر می‌کنم هواداران کمک کردند. زمانی که بازی به تساوی کشیده شد تا لحظه آخر از تیم را حمایت کردند. خداراشکر می‌کنم که شرمنده هواداران نشدیم.

وی در خصوص حمایت از علیرضا بیرانوند گفت: تک تک بازیکنان تیم زحمت کشیدند و علیرضا هم زحمت های زیادی برای تیم کشیده است. حرف های توهین آمیز قشنگ نیست و بهتر است به یکدیگر احترام بگذاریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا