اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش باشگاه ذوب‌آهن به حواشی بازی با پیکان

باشگاه ذوب آهن اصفهان بیانیه‌ای را در خصوص حواشی برگزاری بازی معوقه مقابل پیکان صادر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، روابط عمومی ذوب‌آهن بیانیه‌ای را در خصوص اتفاقات و حواشی مربوط به بازی شب گذشته مقابل پیکان صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تغییر زمان دیدار ذوب‌آهن و پیکان تهران به دلیل داشتن بازیکنان در تیم ملی امید که هر دو باشگاه به یک تعداد بازیکن در تیم ملی امید داشتند، تغییر محل برگزاری مسابقه از استان تهران به یک استان دیگر درحالی که پیکان در تهران مستقر است، برگزاری مسابقه در یک ورزشگاه کاملا غیر استاندارد و غیر حرفه ای بدون امکانات بدون کاور زمین و رختکن و فاضلاب معیوب و حتی قطع بودن آب گرم برای دوش بازیکنان که بعدا باز شد.

اقامت دو تیم در یک هتل شب قبل از مسابقه که خلاف مقررات است، برگزاری جلسه هماهنگی مسابقه در استان البرز و کنفرانس خبری در استان تهران با فاصله زمانی یک ساعته، اعلام تغییر زمین یک روز قبل از مسابقه به باشگاه ذوب آهن که باعث شد تیم نتواند با پرواز به اصفهان برگردد و اتوبوس گرفت.

مجموعه داوری ضعیف بدون امکانات ارتباطی و ناهماهنگ با یکدیگر و جالب تر از همه استان البرز بدون سیستم ویدئو چک و تاخیر نیم ساعته در پخش بازی از صداوسیما، همه و همه نشان می‌دهد که به هر صورت خواسته یا ناخواسته شرایطی فراهم شد تا مهدی تارتار و بازیکنان تیم ذوب‌آهن اصفهان نتوانند تمرکز لازم را داشته باشند ونتیجه طور دیگری رقم بخورد.

مگر باشگاه، سرمربی و کادر فنی ذوب‌آهن همزمان چند مشکل را می‌توانند حل کنند؟ واقعاً در شرایط فعلی فوتبال که ایران به دنبال کسب جایگاه‌های جدید وبهتری است، این شرایط جای تاسف دارد. شاید در حال بازگشت به تاریخ ۱/۱/۱ هستیم!”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا