اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران:شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم با گل از راه دور

در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک با اشتباه مسلم دروازه بان تیم ملی شکست خورد.
به گزارش پیشرو ورزش، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد که پرسپولیس یک بر صفر شکست خورد تا نیم فصل دوم را با شکست آغاز کند.
این نخستین مسابقه رسمی اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سرخپوشان است که در نیم فصل اول دستیار یحیی گل محمدی سرمربی مستعفی این تیم بود!
در این شکست علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هم نقش پر رنگی داشت و به دلیل اشتباه در جایگیری گل زیبایی دریافت کرد و سه امتیاز را به تیم آلومینیوم اراک هدیه کرد.
پرسپولیس با این باخت ۳۰ امتیازی در رده سوم جدول باقی ماند و آلومینیوم اراک هم با این برد ۲۵ امتیازی شد و در رده هشتم جدول باقی ماند.
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: سعید قاسمی – هادی طوسی
کارت زرد: شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی زادگان( پرسپولیس)
کارت قرمز:-
گل: امیر نوری( دقیقه ۷۵ ) برای آلومینیوم اراک
ترکیب تیم آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی( از دقیقه ۳+۹۰ ابوالفضل قنبری) ، علیرضا نقی‌زاده( از دقیقه ۸۲ شروین بزرگ)، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد( از دقیقه ۵۸ امیر نوری) ، رضا جبیره، عارف حاجی‌عیدی، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی
ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی( از دقیقه ۷۶ وحید امیری) ، سعید صادقی، شهاب زاهدی ( از دقیقه ۷۶ نبیل باهویی) و مهدی ترابی
سرمربی: اوسمار ویرا
اتفاقات مهم بازی:
*دقیقه ۴۶: در شروع مسابقه شهاب زاهدی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و یک کارت زرد به مهاجم سرخپوشان به دلیل شبیه سازی نشان داد.
*دقیقه ۴۸: شهاب زاهدی در موقعیت تک به تک با احمد گوهری دروازه بان آلومینیوم قرار گرفت اما ضربه او را گوهری مهار کرد ولی در ادامه مدافع آلومینیوم به دروازه بان تیم خودی برخورد کرد.
*بهروز نوروزی فرد مدافع آلومینیوم و گوهری بعد از این برخورد به شدت از ناحیه سر مصدوم شدند.
*دقیقه ۷۵ : امیر نوری از فاصله حدود ۴۰ متری با یک شوت دقیق و تیزبینانه گل اول آلومینیوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد. روی این گل بیرانوند مقصر اصلی بود!
*دقیقه ۸۸ : نبیل باهویی پابه توپ وارد محوطه جریمه شد و شوت او به کنار دروازه آلومینیوم اراک برخورد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا