اخبار ورزشیفوتبال جهان

توصیه عجیب بازیکن انگلیسی به تیم ملی پرتغال جزیره: رونالدو را جذب کنید!

بازیکن انگلیسی در واکنش به خبر فروش رونالدو توسط یوونتوسی‌ها، به کریستیانو پیشنهاد داد به تیم ملی پرتغال در لیگ برتر جزیره بیاید.

به گزارش پیشرو اسپرت، موضوع فروش رونالدو توسط باشگاه یوونتوس روز گذشته به تیتر رسانه‌ها بدل شد. آنها مدعی شدند که یوونتوس به دلیل مشکلات مالی در دوران پساکرونایی خواهان فروش کریستیانو رونالدو هستند.

تروی دینی، بازیکن انگلیس که در واتفورد بازی می‌کند ادعا کرد که رونالدو می‌تواند به ولورهمپتون در لیگ برتر جزیره برود.

این بازیکن معتقد است به دلیل تعدد بازیکنان پرتغالی در تیم ولورهمپتون، رونالدو می‌تواند ارتباط خوبی با این تیم برقرار کند.

ولوز با سرمربیگری نونو اسپریتو سانتو، ۸ بازیکن پرتغالی در ترکیب خود دارد. اتفاقی که باعث شد تا رسانه‌ها ولورهمپتون را به شوخی تیم ملی پرتغال در لیگ برتر انگلیس نام دهند.

نونو اسپریتو سانتو (سرمربی تیم ولورهمپتون)، فریرا، موتینیو، پودنس،‌فابیو سیلوا، سمدو، پدری نتو، روبن نوس و روی پاتریشیو همه پرتغالی هستند.

تروی دینی اظهار داشت: به دلیل ارتباط پرتغالی که در این تیم وجود دارد شانس ولورهمپتون برای جذب رونالدو را بالا می‌بینم.

بازیکن واتفورد گفت: اگر ولورهمپتون می‌خواهد قدم بعدی را بردارد و به سطح بالاتری برود باید رونالدو را جذب کند.

دینی تصریح کرد: هر کس که رونالدو را بخرد، شاید یکی از ۵ بازیکن برتر تاریخ فوتبال را خریداری کرده است. من تعجب می کنم اگر ۱۰ باشگاه اول انگلیس برای خرید او اقدام نکنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =

دکمه بازگشت به بالا