اخبار ورزشیفوتبال جهان

هالند: با رویاهای زیادی به دورتموند آمدم/ قصدم ترک بورسیا نیست

مهاجم نروژی تیم فوتبال بورسیادورتموند، برادامه حضور نزد زنبورها تاکید کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، «ارلینگ هالند»‌ خیال ندارد زردپوشان وستفالنی را ترک کند. بعد از آنکه بورسیادورتموند به مقام نایب قهرمانی فصل جاری بوندس‌لیگا رسید، شایعه ناراحتی وی از قهرمان نشدن و برنامه‌ریزی برای ترک تیم آلمانی به گوش رسید.

اما گلزن ۱۹ ساله که در نقل و  انتقالات زمستانی، تیم ردبول زالتسبورگ را ترک کرد و به عضو بورسیا شد،‌ به اینگونه خبرها پایان داد.

او به روزنامه وست دویچه آلگماینه گفت: دوست دارم با دورتموند به جامی برسم. دنبال کسب قهرمانی با دورتموند هستم. به رفتن از تیم فکر نمی کنم.

هالند ادامه داد: باید اهداف مشترک‌مان را مشخص کنیم. می خواهیم حمله کنیم. اکنون خیلی به آینده فکر نمی کنم. چون آدمی هستم که در حال زندگی می کند.  اکنون در دورتموند هستم و با آن برنامه دارم.

ستاره جویای ‌نام افزود: دورتموند یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. با این باشگاه قراردادی بلندمدت دارم. با رویاهای زیادی به اینجا آمده ام و قصدم ترک اینجا نیست.

هالند در ۱۴ بازی بوندس‌لیگایی تاکنون ۱۳گل زده  است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا