اخبار ورزشیفوتبال جهان

جزیئات قرارداد اسپاتیفای – بارسلونا‌

بارسلونا در آستانه ثبت قرارداد با شرکت مشهور پخش کننده موسیقی به نام اسپاتیفای است و می‌خواهد هر ساله مبلغی را به عنوان اسپانسر جدید خود دریافت کند.

به گزارش پیشرو ورزش، بارسلونا در حال مذاکره با کمپانی «اسپاتیفای» است تا این شرکت استریمینگ موسیقی، اسپانسر اصلی باشگاه در فصول آینده شود.

اسپاتیفای یک شرکت پخش کننده موسیقی است که از سال ۲۰۰۶ در استکهلم سوئد توسط «دنیل الک» و «مارتین لورنتزون» تاسیس شد و اکنون بزرگترین کمپانی در خصوص پخش موسیقی به شمار می‌رود که ۳۸۱ میلیون کاربر فعال در اختیار دارد و ۱۷۲ میلیون نفر کاربر اشتراکی به ثبت رسانده است.

نام کمپانی «اسپاتیفای» از سال آینده روی پیراهن بارسلونا درج خواهد شد و انتظار می‌رود که ورزشگاه نیوکمپ نیز به ورزشگاه نیوکمپ اسپاتیفای تغییر نام بدهد. بارسلونا نمی‌خواهد این قرارداد طولانی مدت باشد ولی برخی رسانه‌ها معتقدند که قرارداد با این نوع کمپانی، یک قرارداد تجارتی بین ۱۵ تا ۳۰ سال خواهد بود.

بارسلونا طبق قرارداد چیزی در حدود ۶۰ تا ۶۵ میلیون یورو هر ساله دریافت خواهد کرد تا بتواند اقتصاد آشفته خود را سر و سامان بدهد.

اسپانسر قدیمی بارسلونا شرکت «راکوتن» بود که در زمینه خدمات اینترنتی و مدیریت فروشگاه خرید اینترنتی کار می‌کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا