اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

هاشمی عنوان کرد؛ تلاش برای بهره‌برداری از فاز اول ورزشگاه جدید تهران قبل از پایان دولت سیزدهم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم فاز اول ورزشگاه بزرگ تهران پیش از پایان کار دولت سیزدهم اجرایی شود.

به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی بعد از جلسه هیات دولت امروز درخصوص ساخت ورزشگاه جدید تهران اظهار داشت: ساخت ورزشگاه یکی از پروژه‌های بزرگ کشور است که در تاریخ ورزش کشور وجود نداشته و یک ابرپروژه تعریف شده است. کلیت پروژه با پیمانکار چینی است اما از تمام ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم. در این پروژه تمام رشته‌های ورزشی می‌توانند از ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند و میزبان مسابقاتی مهم باشد. این پروژه از پروژه‌های اساسی ما است.

وی درخصوص پرداخت هزینه این پروژه به صورت تهاتر نفتی اظهار داشت: این مساله در دولت تصویب شده و از محل تهاتر نفت قرار است کار انجام شود. این یکی از محاسن پروژه است که بدون دغدغه منابع تامین شود و پس از مشاوره، اجرایی شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص زمان اتمام پروژه اعلام کرد: در مرحله اول، قرارداد برای طراحی و مشاوره انجام شده است. بعد از آن که طرح آماده شد پیمانکار اجرایی مشخص می‌شود. تمام تلاش ما این است که در چند فاز به مرحله بهره برداری برسد. تلاش می‌کنیم فاز اول پروژه پیش از پایان کار دولت سیزدهم اجرایی شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا