اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

نکونام:کسی ما را باور نداشت اما کارهای بزرگ کردیم

رفتم تا آسیبی به فولاد نرسد

سرمربی مستعفی فولاد خوزستان متنی برای خداحافظی از اعضای این تیم نوشت.

به گزارش پیشرو ورزش، هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با استعفای جواد نکونام موافقت کرد تا این مربی در نهلیت از جمع فولادی‌ها جدا شود.

در همین رابطه جواد نکونام متنی برای خداحافظی از اعضای تیم فولاد خوزستان و هواداران این باشگاه نوشت که می‌خوانید: «سلام به بازیکنان، مربیان، هواداران و تمام اعضای تیم بزرگ فولاد خوزستان
چیزی که می‌خواهم برایتان بنویسم، خارج از دایره لغاتی است که در فوتبالم تجربه کردم. همیشه ایستاده‌ام، جنگیده‌ام و هیچگاه از تقابل با مشکلات هراسی نداشته‌ام ولی رفتم تا شاید با رفتنم، به شما آسیبی نرسد.
سال‌های فوق العاده‌ای در کنارهم سپری کردیم.

از یکسو ناراحتم که ترک‌تان کردم و از سوی دیگر احساس رضایت و غرور می‌کنم که در سراسر این روزها در کنار هم جنگیدیم، اشک ریختیم و خندیدیم.

رویای ما در فولاد فقط فتح جام نبود، بلکه فتح زیبایی‌ها بود. وقتی هیچکس باورمان نداشت، جام‌های مهمی کسب کردیم اما برای من مهمتر از تمام دستاوردها، دوستی با شماست چراکه جام‌ها همیشه به دست می‌آیند ولی این دوستی‌هاست که باقی می‌ماند.

امروز با افتخار درباره‌تان حرف می‌زنم چون شما با کارهای بزرگ‌تان برای همیشه در تاریخ ماندگار شده‌اید.
به چشم دیدم در گرما و سرما، به عشق طرفداران فوتبال ، بالاتر از توان خود دویدید و جنگیدید.
از خدا ممنونم این فرصت را در اختیار من قرارداد تا بخش مهمی از اتفاقات شیرین زندگی‌ام را کنارتان تجربه کنم.
همیشه گفته‌ام رهبری کردن و بردن بهایی دارد. در این سال‌ها تلاش کردم شما را به سمتی بکشم که ذهنیت برنده شدن در وجود تک تک‌تان نهادینه شود و اگر در این مسیر از سوی من بدخلقی یا عصبانیت دیدید، عذرخواهی می‌کنم.
می دانم در بازی‌های باقی مانده با تمام وجود بازی خواهید کرد تا بتوانید جام های بزرگی را فتح کنید.
فراموش نکنید آن روز من از همه خوشحال‌تر خواهم بود. هیچگاه نا امید نشوید و احساس شکست نکنید. شما می توانید دست به کارهای باورنکردنی بزنید.
همیشه در ذهن من هستید و هیچگاه فراموش‌تان نمی‌کنم.

می توانم نام تک تک کسانی که کمک کردند چالش ها و لحظات مهمی را تجربه کنم، بیاورم اما ترجیح می دهم یک تشکر جمعی کنم چون در رختکن تیم ما جایی برای فرد نبود، بلکه یک تیم بودیم. همه با هم بردیم و همه با هم شکست خوردیم.
در پایان می‌خواهم از همه کارکنان تیم هم تشکر کنم. مردم و مطبوعات همیشه از بازیکنان و مربیان حرف می‌زنند ولی بدون تلاش شما، هیچیک از موفقیت‌های فولاد به دست نمی‌آمد. ممنون یک فضای منحصر به فرد در رختکن تیم به وجود آوردید.

همه شما عزیزانم بخشی از هیجان انگیزترین تجربه زندگی من بودید.
ممنون
خداحافظ
جواد نکونام»

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا