اخبار ورزشیفوتبال ایران

نکونام:‌ همه بازی روی هوا بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازی مستقیم برای تیم ما سخت است، این مسابقه همه اش روی هوا بود.

به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل هوادار در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت:‌ بازی، سختی بود. با توجه به شناختی که از حریف داشتیم بازی مستقیم را انجام دادیم.من در این زمین سال‌ها خودم بازی کردم می‌دانم سخت است، این زمین کوچک است.کوچک منظورم این است که سایز طول و عرض زمین آنقدری نیست که بچه‌ها فضا داشته باشند بخواهند فوتبال بازی کنند. این نوع فوتبال برای ما سخت است که بخواهیم بازی مستقیم را انجام دهیم با توجه به کیفیت بازیکنانی که داریم ولی به هر حال بازی روی هوا بود و ضربات ایستگاهی می‌توانست تعیین‌کننده باشد. تیم ما روی ضربات ایستگاهی دقت نداشت و نتوانستیم به گل برسیم و اگر در ضربات ایستگاهی مقداری دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تأکید کرد:‌بازی، بازی مستقیمی بود و فوتبالی به آن صورت وجود نداشت. زیر زمین سفت و روی زمین هم آب خورده بود و توپ روی آن سر می‌خورد و شرایط ایده‌الی برای هر دو تیم نبود.باید روی ضربات ایستگاهی بیشتر دقت می‌کردیم تا بتوانیم بازی را ببریم. این زمین و این فوتبال نتوانست خواسته‌های ما را برآورده کند به بچه‌هایمان خسته‌نباشید می‌گویم کار ما ادامه دارد، ما با همین روال به جلو خواهیم رفت تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا