اخبار ورزشیفوتبال ایران

شجاعی: از تیم ملی خداحافظی نکردم

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: با قهرمانی در جام حذفی اعاده حیثیت کردیم و شخصیت خودمان را در فوتبال ایران اثبات کردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مسعود شجاعی پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی اظهار داشت: خیلی خوشحالم، جو را دیدید. واقعا توصیف ناپذیر است. برای دومین بار است که در ایران این تجربه و حس را دارم. از یک طرف خیلی خوشحالم که مردمی که تنها دلخوشی آن ها این تیم و فوتبال است توانستند خوشحال به خانه هایشان برگردند. فکر می کنم تا مدت ها روزهایشان را ساختیم. تمام تلاشمان را کردیم که مردم مازندران و طرفداران نساجی را خوشحال کنیم.

وی افزود: در وهله دوم برای خودمان خوشحالم که توانستیم اعاده حیثیت کنیم. چون در لیگ با فوتبالی که ارائه می دهیم به حقمان نرسیدیم. تیم خوبی هستیم. امروز شخصیت مان را به فوتبال ایران دیکته کردیم و می توانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم. بازی های آسیای در پرده ابهام است و نمی دانم برگزار می شود یا نه، امیدوارم آسیایی شویم.

هافبک با تجربه نساجی در مورد سخت گیری های AFC‌ برای زمین میزبانی عنوان کرد: ما کار خودمان را کردیم و بقیه کار با مسئولین است. باید همه هم وغمشان را بگذارند که زمین مسابقه و شرایط ایده آل مد نظر AFC‌ را فراهم کنند. ان شاالله تا شروع بازی های آسیایی، اگر اشتباه نکنم بعد از بعد از جام جهانی، امیدوارم همه چیز فراهم شود.

وی در مورد اینکه سابقه حضور در سه جام جهانی را دارد والان در فاصله ۵ ماه تا شروع این تورنمنت وضعیت تیم ملی را چگونه می بیند، گفت: از بابت تیم و بعد فنی، اوضاع خوب است. بازیکنان سرحال هستند. این بی برنامگی لطمه می زند. چون همه تیم ها خودشان را با بازی های تدارکاتی آماده و شرایط را فراهم می کنند تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

شجاعی تصریح کرد:‌ ولی ما هنوز وضعیت فدراسیون‌مان مشخص نیست. این به تیم لطمه می زند. من نمی خواهم وارد این مسائل شوم. خودتان بهتر می دانید ولی واقعا به تیم لطمه می زند. چون این بازیکنان ناخودآگاه سردرگم هستند و نمی دانند تکلیف چیست. قرار است چه کسی بیاید و چه کسی مربی شود؟ یک روز حرف از تغییر سرمربی و یک روز حرف از تغییر رئیس فدراسیون است. همه این ها لطمه می زند. امیدوارم هرچه زودتر سروسامان پیدا کند.

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد اینکه قطعا از تیم ملی خداحافظی نکرده و آیا به فکر حضور در جام جهانی است، گفت: تمام تلاشم را می کنم. نه خداحافظی نکردم. تا روزی که بتوانم فوتبال بازی کنم و بتوانم از نظر بدنی آماده باشم تمام تلاشم را می کنم که ان شاالله به تیم ملی بروم. این یکی از هدف های من است. اگر شد که شد نشد هم که…

وی درمورد اینکه چه برنامه برای فصل بعد دارد، اظهار داشت: با تیم نساجی قراداد دارم. ان شاالله بعد از بازی ها صحبت می کنم. الان زود است.

شجاعی در مورداینکه صحبت ازصعود آسان ایران در جام جهانی می شود، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. نمی خواهم بگویم گروه مرگ ولی یکی از سخت ترین گروه ها را داریم. بعضی اوقات شاید ملموس و علمی نباشد ولی فوتبال ما به بعضی تیم ها نمی خورد و کار سخت است. مثلا ما همیشه مقابل عمان یا بحرین در آسیا به مشکل می خوریم.

وی تصریح کرد: انگلیس هم از آن تیم هایی است که بازی کردن مقابلش سخت است. همینطور آمریکا، الان همه بازیکنان این تیم درلیگ برتر انگلیس بازی می کنند. بازیکنان خوبی دارند. اصلا آسان نیست و نباید دست کم بگیریم. یکی از سخت ترین جام جهانی ها را پیش رو داریم.
هافبک سابق تیم ملی در مورد اینکه آیا فعالیت اسکوچیچ باید ادامه پیدا کند، اظهار داشت: او تلاشش را کرده و نتایج خوبی گرفته‌اند. اگر مدیران صلاح بدانند با نتایجی که گرفته فکر می کنم استحقاق این را دارد که در جام جهانی روی نیمکت بنشیند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یک =

دکمه بازگشت به بالا