اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

نکونام: شرمنده بازیکنانم هستم و امیدوارم یک امداد غیبی به دادمان برسد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و تیم ما خواب بود.

به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: ابتدا به مهرداد محمدی تسلیت می‌گویم که امروز دایی خود را از دست داد اما غیرت داشت و امروز بازی کرد. توانست یک گل ۳ امتیازی برای ما بزند اما این بچه به حدی نجیب است که حتی این موضوع را به ما نگفت تا بیاید و برای استقلال بازی کند. امیدوارم قدر چنین افرادی که برای تیم و باشگاه استقلال زحمت می‌کشند، بدانیم. 

*نیمه اول خواب بودیم

وی افزود: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و تیم ما خواب بود. مقداری در ریتم بازی مشکل داشتیم اما در بین ۲ نیمه با صحبت‌هایی که داشتیم، ریتم بازی بهتر شد. چند موقعیت دیگر داشتیم که با دقت کردن گل می‌زدیم. با تعویض‌های خود توانستیم بازی را کنترل کرده و باز هم موقعیت به دست آوریم اما در ۱۰ دقیه آخر به دلیل خطاهای بی‌مورد اصلا از بازیکنانم راضی نیستم.

*همین که ۳ امتیاز را گرفتیم برای ما خوب است

وی ادامه داد: یک سری خطاها باعث می‌شود ما ضربه بخوریم و ۱۰ دقیقه آخر واقعاً شرایط برای ما سخت شد، چون تیم حریف ۴ نفر را در خط دفاعی ما گذاشته بود و سعی می‌کردند بازی را در زمین ما کنترل کنند. باید حواس‌مان باشد. به بازیکنان خسته نباشید و تبریک می‌گویم. ۳ امتیاز مهم است و هفته قبل دیدید که ما چگونه ۳ امتیاز را از دست دادیم. همین که ۳ امتیاز را گرفتیم و در بالای جدول ماندیم برای آینده ما خیلی خوب است.

*شرمنده بازیکنانم هستم و امیدوارم یک امداد غیبی به دادمان برسد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:  من واقعاً از بازیکنان تشکر می‌کنم که بازیکنان بدون دریافتی از سال گذشته و بازیکنان جدید بدون هزار تومان دریافتی از امسال؛ بازیکنان از سال گذشته ۳۰-۴۰درصد طلب دارند و درود به شرف‌شان و من شرمنده آنها هستم. آنها از سال گذشته برای استقلال تلاش می‌کنند و امیدوارم در ادامه راه یک امداد غیبی به دادمان برسد.

*واکنش به حضور بازیکن مصری در استقلال

نکونام درمورد جذب بازیکن مصری برای استقلال، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم خانی چه گفته است، اما این بازیکن هر زمانی که در تمرین و مسابقه حضور پیدا کرد مطمئن می‌شوم. این بازیکن مورد تایید من است. این بازیکن را دیده‌ام، اما در آوردنش تاخیر داشتیم. چند هفته گذشته است و تازه قرار است ببینیم که آیا او می‌آید یا خیر. امیدوارم فقط زودتر بیاید و بتواند به تیم کمک کند. 

*ناراحت و عصبانی هستم

وی درمورد صحنه‌ای که در دقایقی پایانی در محوطه جریمه استقلال خوزستان رخ داد و  مشکوک به پنالتی بود، گفت: پنالتی برای تیم ما؟ من صحنه را ندیدم و بعد از بازی فقط با بازیکنان صحبت کردم. بابت تعطیلاتی که تیم دارد با بازیکنان صحبت کردم که بروند. صحنه‌های داوری را ندیده‌ام که بتوانم قاطعانه صحبت کنم. آنقدر ناراحت و عصبانی هستم که تمرکزم روی این چیزها نیست.

*ما خیلی بازیکن می خواستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص جذب مهاجم آرژانتینی، عنوان کرد: ما خیلی بازیکن می‌خواستیم، اما این بازیکنان که با غیرت هستند را داریم و مشکلی نداریم و ادامه می‌دهیم. اگر بازیکنی بیاید استفاده می‌کنیم و نیامد هم همین تیم‌مان خوب است.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه نبود بازیکن به اندازه کافی تا چه اندازه دست او را برای تغیرات تاکتیکی بسته است، توضیح داد: ما در دفاع آرمین سهرابیان را از دست دادیم. به این فکر می‌کردیم که ۳ مدافع داریم و حتی برخی مواقع می‌توانیم از روزبه چشمی استفاده کنیم تا این بازیکنان مقداری استراحت داشته باشند. به ویژه در ابتدای فصل که احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد است، می‌خواستیم این اتفاق بیفتد اما چیزی نمی‌توانم بگویم. بازیکن نداریم و باید با همین بازیکنان، کار را ادامه بدهیم. در برخی بازی‌ها ۲ دفاع چپ درون زمین می‌گذاریم یا ۲ مهاجم می‌گذاریم که کمبود جبران شود. مشکلی با این شرایط نداریم.

*کسی قرارداد نداشت که بخواهد کنار برود

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد قطع همکاری تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال، اظهار داشت: ما تیم رسانه‌ای نداشتیم و دوستان من به من کمک می‌کردند، چون هیچکس قراردادی نبسته بود. اگر قرار باشد کسی کنار گذاشته شود مطمئن باشید اگر کسی از باشگاه بیاید دور تیم، می‌فرستم باشگاه که آنجا استراحت کنند! من تیم رسانه‌ای نیاورده‌ام و دوستانم به من کمک می‌کنند. کسی قرارداد نداشت که بخواهد برکنار شود. خنده‌دار بود کاری که باشگاه انجام داد.

*اتفاقات این دو ماه را در تمام طول فوتبالم ندیدم

نکونام درمورد کسب ۹ امتیاز در ۴ بازی خاطرنشان کرد: ما ته صف هستیم! ما ته ایستاده‌ایم و ملت را نگاه می‌کنیم. هدفگذاری را با تیم و بازیکن و شکل تیمی که می‌بندیم انجام می‌دهیم. ما وقت نکردیم سرمان را بخارانیم. مدام در دعوا و جنگ بودیم. متاسفانه اتفاقاتی که در این ۲ ماه رخ داد را در تمام طول فوتبالی‌ام ندیده بودم، اما بخاطر هوادارن‌مان و تیمی که باعث افتخار هواداران است، خوشحالم. تنها دلخوشی ما همین هواداران هستند و فقط آنها برای ما مهم هستند. اگر یک تیم معمولی بودیم و این هواداران را نداشتیم اتفاقات دیگری رخ می‌داد. امیدوارم که با تلاش‌مان بتوانیم هواداران را راضی کنیم. به بازیکنان هم گفته‌ام که مردم متوجه تلاش شما می‌شوند و قدردان شما خواهند بود.

*سید کاپیتان و بزرگ تیم است

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد عملکرد حسین حسینی، گفت: دو نکته وجود دارد؛ اول اینکه ما از سید حسین غیر از این توقع نداشتیم و اگر اعتقاد دیگری داشتیم قطعاً برخلاف فشاری که سال گذشته روی او بود ما او را نگه نمی‌داشتیم. ما به سید اعتقاد داشتیم و او کاپیتان و بزرگ تیم است. اعتقاد قبلی من این است که حسینی یکی از بهترین گلرهای ایران است. ما از سید فقط همین توقع را داریم. او می‌تواند بهترین نفر تیم ملی باشد و این کاری است که هر بازیکن بزرگی باید انجام بدهد. 

*از مدیران بپرسید که چه زمانی به تیم آرامش خواهند داد

وی درپاسخ به این سوال که فارغ از هر نتیجه‌ای چرا آرامش به تیم استقلال نمی‌آید، تصریح کرد: از مدیران باشگاه سوال کنید که چه زمانی به تیم آرامش خواهند داد. 

*نمی‌خواهم خانی کاری بکند، او فقط علیه ما مصاحبه نکند!

نکونام درمورد اظهارات خانی مبنی بر اینکه احتمالاً او هم در جلسه هیأت مدیره فردای باشگاه استقلال حضور پیدا خواهد کرد، گفت: هیچکس به من چیزی نگفته‌ است و قطعاً اگر جلسه‌ای باشد هم حضور پیدا نمی‌کنم. کار من با بازیکنان است و بازیکنان هم پول می‌خواهند. ابتدا کار بازیکنان را انجام بدهند و احترام بگذارند. نمی‌خواهیم که خانی کاری بکند، او فقط علیه ما مصاحبه نکند!

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =

دکمه بازگشت به بالا