اخبار ورزشیسایر اخبار

گزارش اختصاصی مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش از مراسم تجلیل هرکول ایرانی

در چهل و سوّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالروز ولادت مولی الموّحدین . حضرت امیرالمومنین علی(ع) قهرمان خوش آتیه کشورمان با کشیدن هواپیمای غول پیکر مسافربری ۴۳ تُنی md آمریکایی موفّق به رکورد شکنی در جهان و کسب افتخاری عظیم برای ایران اسلامیِمان گردید .

به گزارش مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش ،پیش از  این رکورد به نام یک قهرمان آمریکایی به شرح ( کشیدن هواپیمای مسافربری md به وزن ۴۳ تن و طول ۳۱ متر با رکورد ثبت شده ۸ متر مربع و ۸ سانتیمتر در مدّت زمان ۴۷ ثانیه ) ثبت گردیده بود .

قهرمان و ملی پوش خوش آتیه کشورمان سیّدافشین مباشر موفّق گردید رکورد فوق را به شرح ( کشیدن هواپیمای مسافربری md به وزن ۴۳ تُن و طول ۳۱ متر مربع با رکورد ثبت شده ۱۴ متر و ۷۲ سانتیمتر در مدّت زمان ۳۶ ثانیه ) تغییر و با پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در کتاب رکورد داران جهان به ثبت رساند .

به پاس این افتخار آفرینی عظیم مسئولین و مدیران محترم نهادهای مختلف در طی مراسمات گوناگون از این قهرمان و پهلوان عزیز میهن عزیزمان تجلیل و تقدیر بعمل آورده اند و آخرین مراسم رسمی که با حضور اصحاب رسانه کشور برگزار گردید در روز دوشنبه موّرخه ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ در سالروز ولادت حضرت قمر منیر بنی هاشم(ع) و با حضور نماینده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ . فرماندهی محترم لشکر فاطمیون(س) . معاونت اداره حج و زیارت و جناب آقای مازیار خویشوند مدیر کمیته پزشکی هنرمندان آینده نگر و سردبیر چندین رسانه برگزار گردید .

در مراسم فوق پهلوان نامیِ کشورمان از سوی معاونت کلّ کمیته امداد امام خمینی(ره) جناب آقای دکتر پَرپَنجی توسط نمایندگان ایشان جناب آقایان مهندس فیروزی مَرَنی و مهندس حسین امامی بطور رسمی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفته و از سوی کمیته امداد لوح تقدیر و نشان نیکوکاری به وی اهداء گردید & همچنین از جانب سازمان حج و زیارت کشور و لشکر فاطمیون(س) نیز توسط جناب سردار علیار کریمی به پاس زحمات این پهلوان گرانمایه ۱ سفر زیارتی حج و الواح تقدیر و سپاس نامه تقدیم حضور ایشان گردید .

لازم به ذکر میباشد که سیّدافشین مباشر نه تنها در عرصه ورزش مایه فخر و مباهات میهن عزیزمان هست بلکه در مباحث کارهای خیرخواهانه نیز همیشه پیش قدم و داوطلبانه در صف اوّل میدان عمل بوده و هست و ریاست مرکز نیکوکاری الهیه استان تهران میباشد و خدمات خداپسندانه یِ ایشان مَشهود میباشد و وقتی در خصوص جشن پیروزی و شادمانی و … از وی جویا شدیم اظهار داشت که هر آنچه از سوی دوستان و هواداران و عزیزان بعنوان هدایا دریافت کرده و زین پس نماید را صرف هزینه های خیریه و مرکز نموده و مینماید و جشن پیروزی و شادمانی اش را هم به نفع بچّه های کار و کودکان و زنان بی سرپرست و بدسرپرست در موّرخه ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ با حضور جمع کثیری از مسئولین و مدیران و خیّرین و پهلوانان و قهرمانان ملی و پیشکسوتان برگزار نموده و بحمدلله با هدایایی که دریافت نموده تعداد زیادی از خانوارهای مستحق و بی بضاعت را یاری رسان گردیده است .

اینبار کلام آخر را ما به این جوانمرد آریایی میگوئیم و در یک کلام ( فتبارک الله احسن الخالقین )

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا