اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور شد

ایوب بهتاج از سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور استعفا داد.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه تراکتور اعلام کرد که ایوب بهتاج با ارسال نامه‌ای به مالک و هیات مدیره باشگاه از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه تراکتور استعفا کرد.

هیأت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور در جلسه ماهانه (دوشنبه، ۱۲ دی) که در دفتر تهران برگزار شد، علاوه بر مصوبات مرتبط با باشگاه، ضرورت تقویت تیم در نیم فصل و پیرو استعفای ایوب بهتاج از سمت سرپرستی باشگاه با تشکر از زحمات و تلاش‌های وی طی مدت سرپرستی، هوشنگ نصیرزاده را به‌عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه انتخاب کرد.

نصیرزاده کارشناس مدیریت دولتی و کارشناس ارشد حقوق بین‌المللی و دارای سوابق مدیر عاملی در باشگاه‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی و معاونت ورزشی باشگاه تراکتور بوده و هم اکنون رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون و عضو هیات رییسه سازمان لیگ است.

براساس مصوبه هیئت مدیره، مدیرعامل جدید باشگاه ماموریت یافت تا ضمن تامین نظرات کادر فنی، بازیکنان مورد نظر را در راستای تقویت تیم مشخص و در این زمینه اهتمام نماید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

دکمه بازگشت به بالا