اخبار ورزشیفوتبال ایران

بختیاری‌زاده: استقلال باید برای فصل بعد آماده شود/ تمام تصمیمات کادر فنی درست بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: موضوع مهم برای باشگاه، حفظ آرامش بازیکنان است تا این تیم برای فصل بعد آماده شود.

به گزارش پشرو اسپرت، سهراب بختیاری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازی استقلال و سایپا اظهار داشت: استقلال خوب  بازی کرد. توپ و میدان دست تیم بود و با لشکری از مصدومان و محروم‌ها مقابل سایپا بازی کرد. باید استقلال پیروز این میدان می‌شد. باید به این نکته توجه کرد که سایپا شدیداً به برد نیاز داشت و این کار استقلال را سخت کرده بود. ان‌شاءالله هفته‌های آینده نتایج بهتری را کسب کند.

وی افزود: استقلال شانس قهرمان شدنش کم است. این تیم نسبت به هفته قبل با آرامش بهتری بازی کرد. استقلال فشار خوبی روی حریف آورد و نیمه دوم صاحب زمین بود. چیزی که مهم است، حفظ آرامش بازیکنان است تا برای فصل بعد آماده شوند. باید از تیم، از داخل و خارج باشگاه، حمایت شود تا ضعف‌هایش برطرف شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد کادر فنی عنوان کرد: عملکرد بدی نداشت. تمام تصمیمات را مربیان از نزدیک می‌گیرند. آنها بهتر از وضعیت بازیکنان مطلع هستند و می‌دانند در چه شرایطی قرار دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا