اخبار ورزشیسایر اخبار

نایب قهرمان دوومیدانی آسیا: سهمیه المپیک هم بگیرم، همین آش و همین کاسه است!

نایب قهرمانی دوومیدانی آسیا می‌گوید: بی توجهی زیاد است و اگر سهمیه جهانی و المپیک هم بگیرم همین آش و همین کاسه است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت بهنام شیری در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش پس از نایب قهرمانی در پرتاب دیسک دوومیدانی آسیا اظهار داشت: فعلا در شهرستان خودمان در اردبیل هستم و وضعیت مشخص نیست و نمی‌دانم فدراسیون چه تصمیمی برای ادامه کار خواهد گرفته است. مربی‌ام هنوز قرارداد ندارد و فعلا تنها تمرین می‌کنم.

* تمرین بدون مربی سخت است

وی در مورد اینکه تمرین بدون مربی سخت نیست، گفت: خیلی سخت است. با فدراسیون صحبت کردم که گفتند در حال پیگیری هستند. با هادی سپهرزاد به مدال رسیدم و می‌خواهم با افتخار باز هم با او ادامه دهم.

*اگر حمایت شوم سهمیه جهانی را به راحتی می‌گیرم

نایب قهرمان آسیا در مورد اینکه می‌تواند با این شرایط سهمیه جهانی بگیرد، عنوان کرد: اگر حمایت شوم و مربی و اردو داشته باشم به راحتی می‌توانم سهمیه را بگیرم. در مسابقات قطر که هیچ بادی وجود نداشت توانایی پرتاب ۶۳ متر را داشتم و اگر در رقابتی که باد مخالف هم بوزد حدود ۲، ۳ متر دیسک را می‌برد.

وی با اشاره به اردو در تهران گفت: ما برای قهرمانی آسیا فقط در تهران تمرین کردیم و به مدال رسیدیم، اگر اردو و مسابقه خارجی هم داشته باشیم که خیلی خوب می‌شود.

* مسئولان اردبیل بعد از مدال آسیایی فقط دسته گل دادند/ شاید توهم مدال زده‌ام!

شیری با اعلام اینکه مسئولان استان اردبیل هیچ حمایتی از من نکردند، تاکید کرد: فقط روزی که بعد از نایب قهرمانی به اردبیل بازگشتم آمدند و یک دسته گل دادند. در کل استان در رشته دوومیدانی فقط من مدال آسیایی گرفته‌ام، اما هیچ خبری نیست. بعد هم می‌گویند سهمیه المپیک از تو می‌خواهیم! با چه شرایطی؟

وی ادامه داد: نمی‌دانم شاید اصلا مدالی نگرفته‌ام و توهم زده‌ام! چون ظاهرا برای هیچ کس در استان مهم نبوده است. در ذهن و باور خودم اینها را رها کرده‌ام، چون اگر به امید مسئولان استان بودم اصلا نمی توانستم ورزش کنم. یک زمانی می‌گفتند ۶۰ متر هم نمی‌توانی پرتاب کنی و مطمنئم اگر سهمیه جهانی و المپیک هم بگیرم همین آش و همین کاسه است.

*درآمدی ندارم

وی در پاسخ به این سوال که آیا درآمدی غیر از ورزش داری یا خیر، گفت: هیچ درآمدی ندارم و فقط ورزش می‌کنم. درآمد باشگاهی هم آنچنان نیست. سه سال پیش از ذوب‌آهن طلب دارم و با این شرایط فکر نمی‌کنم به آن هم برسم. با شرایط فعلی که وجود دارد پاداش ریاست جمهوری را هم فکر نمی‌کنم بدهند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + سه =

دکمه بازگشت به بالا