اخبار ورزشیفوتبال جهان

مورینیو:چرا داوران هیچ وقت مصاحبه نمی‌کنند؟

پس از تساوی رم مقابل نماینده نروژ، مورینیو به شدت عصبانی شد و پس از بازی با یک خبرنگار جر و بحث جالبی انجام داد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال رم در خانه مقابل نماینده نروژ به نام «بوده گلیمت» به تساوی ۲ بر ۲ رسید و تا در رده دوم جدول همچنان باقی بماند. سرمربی تیم رم به شدت پس از بازی از داوری انتقاد کرد و جر و بحث جالبی را با خبرنگار یوفا انجام داد.

مورینیو در پاسخ به سوال خبرنگار که از او خواست بازی را شرح بدهد، گفت: ببین. داور باید بازی را شرح دهد ولی آنها هیچ صحبتی نمی‌کنند.

در اینجا خبرنگار از او پرسید که داور چه اشتباهی کرده که مورینیو به شدت عصبانی شد و اظهار داشت: آیا بازی را دیدی؟ تو به من بگو که داور چه مشکلی داشت؟

خبرنگار در اینجا گفت: به نظرت باید داور پنالتی می‌گرفت؟

مورینیو پاسخ داد: معلوم است. تو این اشتباه را می‌دانی؟ واقعا نظرت در خصوص پنالتی‌ها چیست؟

خبرنگار لیگ کفرانس اروپا ادامه داد: من می‌خواهم از نگاه سرمربی رم بدانم، داور کجا اشتباه کرد و کجا باید پنالتی برای شما گرفته می‌شد؟

مورینیو پس از این اتفاق پاسخ داد: تو واقعا صحنه پنالتی را ندیدی؟ به من بگو چه دیدی؟

در اینجا خبرنگار اعلام کرد که از صحنه دور بوده و نتوانسته صحنه را ببیند که آقای خاص به او اشاره کرد که در تلویزیون نیز صحنه را ندیده است. خبرنگار دوباره گفت: پس شما می‌خواهید بگویید که داور ۲ امتیاز را از شما گرفت؟

مورینیو گفت: بله. معلوم است.

وی در ادامه به تمجید از تیم حریف و نماینده نروژ پرداخت و اظهار داشت: بوده گلیمت بسیار تیم خوبی است. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند. آنها ۲ شوت به سمت دروازه ما زدند که هر ۲ گل و نتیجه بازی ۲ بر ۲ شد. ما باید ۲ پنالتی می‌داشتیم و می‌توانستیم ۴ یا ۵ گل به حریف بزنیم.

رم در جدول گروه C رقابت‌های لیگ کنفرانس با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم بوده گلیمت که در بازی رفت موفق شد تیمِ مورینیو را با نتیجه عجیب ۶ بر یک شکست دهد با ۸ امتیاز صدرنشین است و تیم زوریا با درخشش بازیکنان ایرانی خود با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. در این رقابت، تیم صدرنشین به صورت مستقیم راهی مرحله بعدی می‌شود و تیم دوم باید در پلی آف بازی کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا