اخبار ورزشیفوتبال ایران

عنایتی: تساوی ما مقابل فولاد عادلانه بود

سرمربی تیم هوادار تهران گفت:‌ توقعم از بازیکنان تیم خیلی بالاتر بود، با این حال تساوی ما مقابل فولاد عادلانه بود.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار تهران پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود، بازی جان‌داری بود هم ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم هم تیم حریف. به باشگاه فولاد هم خسته‌نباشید می‌گویم و از نتیجه بازی راضی نیستم هر چند بچه‌های ما در تمام بازی‌ها تمام تلاش‌شان را می‌کنند ولی از این شرایط راضی نیستم. ما با ۴، ۵ بازیکن مصدوم‌مان به این بازی آمدیم. نتیجه مساوی برای این بازی عادلانه بود.

وی در ادامه افزود:‌ توقع من از بازیکنانم خیلی بالاتر بود ولی متأسفانه مصدوم‌هایی که ما داشتیم شرایط تیم را تغییر داده بود. نحوه بازی هم به شکلی شد که توپ روی هوا بود و تمام بازی تیم مقابل بازی بلند و توپ‌های سوم بود که این کیفیت کار را پایین آورده بود و مساوی تعیین نتیجه بود. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که تنش بین نیمکت دو تیم خیلی در حین بازی زیاد بود اظهار داشت: ما با جواد نکونام اصلا بحث و تنش نداریم ما خیلی خیلی با هم دوست هستیم. جواد از دوستان بسیار خوب من است و اگر در بعضی از صحنه‌ها صحبت کردیم صحبت دوستانه بود و بحث جار و جنجال نبود ولی فکر می‌کنم بین دو نیمکت تنش وجود داشت و این هم به گفته خودشان به دلیل تصمیمات داور بود. من اصلا به این موضوع ورود نکردم و فقط سعی کردم نیمکت را آرام کنم و چیز خاصی نبود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا