اخبار ورزشیفوتبال جهان

مورینتز: مارتینز هم به درد بارسلونا می‌خورد و هم رئال مادرید

مهاجم اسبق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید به تمجید از مهاجم اینترمیلان پرداخت و خرید این ستاره را اتفاقی خوب برای بارسا یا کهکشانی‌ها دانست.

به گزارش پیشرو اسپرت، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا به تمجید از لائوتارو مارتینز پرداخت و خرید او را انتقالی خوب برای باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا دانست.

مارتینز به گزینه اصلی بارسایی ها برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان لقب گرفته است. ۲ باشگاه بارسا و اینتر چند ماهی است که به مذاکره می پردازند ولی هنوز توافقی حاصل نشده است.

بند جداسازی لائوتارو مارتینز ۱۱۱ میلیون یورو است و باشگاه اینترمیلان این پول را درخواست می کند. از طرفی بارسلونا می خواهد با ارائه بازیکن خود این هزینه را کاهش دهد.

همین اتفاقات نقل و انتقلاتی در خصوص مارتینز و علاقه بارسلونا و رئال مادرید به او باعث شده تا ستاره سابق کهکشانی ها به بررسی این موضوع بپردازد.

مورینتز در مصاحبه با اسپورت گفت: در اسپانیا ما خوش شانس بودیم زیرا توانستیم از عملکرد بازیکنان و مربیان آرژانتینی لذت ببریم. آنها ژن مبارزه جویانه در خونشان است و این مسئله آنها را با دیگران متمایز می کند.

وی ادامه داد: بارسلونا بسیار زیاد علاقه دارد تا مارتینز را خریداری کند اما رئال مادرید نیز در خصوص جذب ستاره اینترمیلان مذاکراتی انجام داده است.

ستاره اسبق رئال مادرید اظهار داشت: لائوتارو مارتینز بازیکن بسیار جذابی است و نگاه و دید خوبی در زمین مسابقه دارد. او یکی از بهترین مهاجم های کنونی دنیاست و برای هم رئال مادرید و هم بارسلونا خرید خوبی خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا