اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مورایس: از کیفیتی که بازیکنانم به نمایش گذاشتند رضایت دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم برای نتیجه و بازیکنانم، بابت کیفیتی که تیم نشان داد و فشردگی‌ای که در زمان دفاع داشتیم نیز خوشحالم؛ برای محمدجواد حسین‌نژاد که در این سن کیفیت خوبی از خود نشان داد به صورت ویژه تبریک می‌گویم.

به گزارش پیشرو ورزش، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: از حضور هواداران هر دو تیم تشکر می‌کنم، مخصوصا سپاهانی‌ها، حضور آن‌ها خیلی مهم بود و به حمایت آن‌ها نیاز داشتیم؛ با تیم مهمی روبه‌رو شدیم، آن‌ها همیشه استقبال گرمی داشتند.

وی افزود: به اندازه برد‌های دیگر خوشحال نیستم چون برای ذوب‌آهن احترام قائلم، بازی ساده‌ای نبود، به بازیکنان بابت رفتارشان تبریک می‌گویم، ذوب‌آهن سعی داشت در نبرد‌هایی که برای توپ سوم بود پیروز شود و ما هم کار خود را به خوبی انجام دادیم.

مورایس تصریح کرد: خوشحالم برای نتیجه و بازیکنانم، بابت کیفیتی که تیم نشان داد و فشردگی‌ای که در زمان دفاع داشتیم نیز خوشحالم؛ برای محمدجواد حسین‌نژاد که در این سن کیفیت خوبی از خود نشان داد به صورت ویژه تبریک می‌گویم، برای ذوب‌آهن در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت دارم، مربی خوب و قابل احترامی دارد.

سرمربی سپاهان در رابطه با تفاوت‌های شهرآورد اصفهان و تهران گفت: سخت است بگوئیم کدام شهرآورد با کیفیت‌تر است، شهرآورد‌ها معمولا جذاب هستند، دو شهر متفاوت و تیم‌های متفاوت وجود دارند، شاید تفاوت در احترام تماشاگران دو تیم به یکدیگر باشد که ما در اصفهان شاهد جو خوبی بودیم، اگر بازی ساعت ۹ شب نبود شرایط بهتری نیز می‌توانست باشد.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان در خط دفاع برخلاف خط حمله ضعف دارد، خاطرنشان کرد: وقتی راجع به دفاع صحبت می‌‌کنیم، سازمان دهی دفاعی مورد نظر است نه فقط یک خط دفاع، ضربه‌ای که به تیر دروازه ما برخورد کرد بر اثر یک پرتاب اوت بود که همه بازیکنان در آن زمان دخیل بودند، با این که ذوب‌آهن خوب دفاع می کند ما توانستیم ۴ یا ۵ موقعیت خلق کنیم.

مورایس در رابطه با مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان سپاهان گفت: واضح است که در برخورد‌ها مصدومیت پیش می‌آید، لب محمد جواد حسین‌نژاد نیز در این بازی پاره شد، کریمی نیز به خاطر کیفیت بد چمن لیز خورد و مصدوم شد، نگران بدنسازی نیستم، زندگی و اتفاقات را همانطوری که هست باید بپذیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =

دکمه بازگشت به بالا