اخبار ورزشیفوتبال جهان

هری کین به منچسترسیتی می‌رود!

نونو اسپریتو سانتو در خصوص شایعات خروج هری کین از تاتنهام صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، آینده هری کین در تاتنهام اکنون به مهمترین موضوع پیش فصل لیگ برتر انگلیس بدل شده است. ستاره تاتنهام خواهان رفتن است ولی نمی‌خواهد مقابل باشگاه قرار گیرد. به همین علت، در اندیشه این است که با توافق راهی منچسترسیتی شود. 

تاتنهام شب گذشته در دیداری دوستانه مقابل آرسنال به برتری رسید و توانست پیش فصل خوبی را سپری کند. 

نونو اسپریتو سانتو در حاشیه این مسابقه دوستانه در خصوص آینده هری کین نیز صحبت کرد و به هواداران این تیم اطمینان داد که کاپیتان تیم ملی انگلیس در اسپرز می‌ماند.

سرمربی تاتنهام گفت: هری با ماست. او اکنون باید در قرنطینه باشد. با اینکه او در خانه است ولی تمرین را کنار نگذاشته و مشغول آماده شدن است. او هم اکنون یکی از جلسات دانش ورزشی ما را نیز گذرانده و آماده بازی برای ماست. کین با ما می‌ماند.


هری کین یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۰ بود

نونو اسپریتو سانتو در خصوص شایعات انتقال لائوتارو مارتینز از اینترمیلان به تاتنهام نیز گفت: من فقط در خصوص بازیکنان اسپرز صحبت می‌کنم.

به گفته تایمز، لائوتارو مارتینز با تاتنهام به توافق رسیده است. البته اینترمیلان این موضوع را رد کرد و اعلام داشت با رفتن لوکاکو به چلسی، مارتینز جدا نخواهد شد.

البته به نظر می‌رسد که اگر کین در تاتنهام ماندنی شود، این باشگاه برای خرید مارتینز تلاشی نخواهد کرد. به همین دلیل انتظار می‌رود اگر کین به منچسترسیتی برود، ستاره آرژانتینی اینترمیلان نیز راهی جزیره شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا