اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

منچستریونایتد آنتونی را کنار گذاشت

مهاجم منچستریونایتد موقتا از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش پیشرو ورزش، به دنبال شکایت نامزد سابق آنتونی مهاجم منچستریونایتد این بازیکن از تیم ملی برزیل کنار گذاشته شد اما این پایان کار برای او نبود.

نامزد آنتونی مدعی شده بود که او بارها مورد آزار فیزیکی قرار گرفته و حتی تهدید به قتل شده است. در پی این اتفاقات، اگر چه بازیکن شیاطین سرخ همه آنها را تکذیب کرد اما این باشگاه انگلیسی تحت فشار زیادی قرار گرفت.

منچستریونایتد در بیانیه‌ای اعلام کرد که اتهامات مطرح شده علیه این بازیکن را تایید می‌کند. بنابراین آنتونی برای پاسخگویی به پلیس اجازه دارد باشگاه را ترک کند.

در بیانیه این باشگاه آمده است: بازیکنانی که در مسابقات بین‌المللی شرکت نکرده‌اند قرار است روز دوشنبه به تمرینات بازگردند. با این حال با آنتونی توافق شده که برای رسیدگی به اتهامات، بازگشت خود را تا اطلاع ثانوی به تاخیر بیندازد. به عنوان یک باشگاه ما اعمال خشونت و سوء استفاده را محکوم کرده چرا که اهمیت حفاظت از همه کسانی که در این وضعیت دخیل هستند را درک می‌کنیم.

آنتونی نیز درباره عدم حضور در تیم منچستر، گفت: من با منچستریونایتد توافق کرده‌ام تا زمانی که به اتهامات مطرح شده علیه خود رسیدگی می‌کنم، یک دوره غیبت داشته باشم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هفت =

دکمه بازگشت به بالا