اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسین زاده: با همه برای استقلالی شدن صحبت کردم

بازیکن جدید تراکتور گفت: با همه برای حضور در استقلال صحبت کردم اما می‌خواهم بازی در ورزشگاه پر از همزبان‌هایم را تجربه کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، امیرحسین حسین‌زاده درمورد دلیل حضورش در تیم فوتبال تراکتور، اظهار داشت: استقلال اقدامی برای گرفتن رضایت‌نامه من نکرد و به این دلیل که زمان زیادی نداشتم، مجبور بودم تصمیم دیگری بگیرم. همه جوره قبول کردم حتی با حقوق خیلی کم برای استقلال بازی کنم و تنها مشکل رضایت‌نامه بود که استقلال نتوانست پول را پرداخت کند. در نهایت شارلروا با تراکتور به توافق رسید.

وی درمورد اینکه آیا تراکتور برای جذب او مبلغ ۸۰۰ هزار دلار بابت رضایت‌نامه پرداخت کرده است، گفت: نمی‌دانم پول رضایت‌نامه چه قدر بود. توافقی بین ۲ باشگاه بوده و من در جریان نیستم‌.

بازیکن جدید تراکتور درپاسخ به این سوال که آیا این باشگاه به صورت اقساط نمی‌توانست مبلغ رضایت‌نامه او را پرداخت کند، توضیح داد: مثل اینکه اختلاف ۲ باشگاه خیلی زیاد بود اما در جریانش نیستم.

حسین‌زاده درخصوص اینکه ظاهرا روزبه چشمی برای پیوستن به استقلال با او صحبت کرده بود، گفت: با چشمی، نکونام و همه صحبت کردم. همه جوره اوکی بودم و چندین بار دراین مورد صحبت کردم اما متاسفانه نشد این اتفاق بیفتد. الان خیلی خوشحالم در خدمت تراکتور هستم و با تمام وجود برای این تیم بزرگ بازی می‌کنم. برای تراکتور کم‌کاری نمی‌کنم.

وی درمورد جو پرشور هواداران تراکتور، گفت: آذری زبان هستم و خیلی خوشحالم به شهری آمدم که همه همزبان من هستند. دوست دارم بازی کردن در ورزشگاه یادگار امام تبریز را مقابل هواداران خوب تبریزی تجربه کنم و اتفاقات خوبی برای تراکتور بیفتد.

بازیکن تراکتور درمورد اینکه با توجه به بازیکنان جدیدی که جذب این تیم شده‌اند. سرخ‌پوشان تبریزی چه اندازه برای قهرمانی شانس دارند، پاسخ داد: امسال تیم ملی فوتبال العاده است و در همه چیز تکمیل است. می‌توانیم یکی از مدعیان باشیم و تمام بازیکنان با هدف قهرمانی به تراکتور آمده و تلاش می‌کنند.

حسین‌زاده درمورد شرایط اخیر استقلال، گفت: در این مورد صحبت نمی‌کنم و امیدوارم موفق باشد‌.

وی درمورد آرزوی خود برای بازگشت به تراکتور، پاسخ داد: فعلا قرارداد بلندمدتی با این باشگاه دارم ولی ان‌شاءالله در آینده این اتفاق بیفتد.

وینگر ملی‌پوش تراکتور درمورد کار کردن زیرنظر پاکو خمز، عنوان کرد: از او تعریف زیاد شنیده‌ام اما تاکنون با خمز کار نکردم. قبل از پیوستن به این تیم نیز با سرمربی صحبت نکردم اما مدیریت باشگاه طبق صحبتی که داشته نظرش روی من خیلی مثبت بوده و این اتقاق افتاده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا