اخبار ورزشیفوتبال ایران

منصوریان: تمامی ۱۰ بازی گذشته الکویت را آنالیز کرده‌ایم

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: این یک آزمایش بزرگ برای بازیکنان ماست که در نبود خلعتبری بتوانند نتیجه بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود با تیم الکویت اظهار داشت: به تیم الکویت خوش آمد می‌گویم و امیدوار هستم از بودن در اصفهان لذت ببرند؛ بازیکنان تیم ذوب‌آهن به اتحاد و‌همدلی خوبی دست یافته‌اند و از لحاظ تاکتیکی نیز شناخته خوبی از تیم کویت داریم و تمامی ۱۰ بازی گذشته آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: به عنوان نماینده‌ی کشور و ذوب‌آهن ایران در این مسابقات ظاهر خواهیم شد و از هواداران خوب کل استان اصفهان تقاضا دارم که فردا حمایت خود را از ما دریغ نکنند، هواداران فوتبال اصفهان نشان داده‌اند که همیشه کمک حال تیم‌های محبوب خود بوده‌اند.

وی افزود: از خلعتبری تشکر می‌کنم که حاضر شد صدر جدول رها کند، در سطح او نداریم در تیم، نبود او را گوشزد کرده به سایر بازیکنان که چه اندازه مهم است، این یک آزمایش بزرگ برای بازیکنان ماست که در نبود خلعتبری بتوانند نتیجه بگیرند.

منصوریان در خصوص اینکه در صورت پیروزی مقابل الکویت، ذوب‌آهن باید به مصاف تیم قدرمند الغرافه برود گفت: تمرکز ما فعلا بر روی بازی الکویت است، الکویت نیز تیم ضعیفی نیست؛  ما دو ۹۰ دقیقه خواهیم داشت ۹۰ دقیقه با الکویت و پس از آن در صورت پیروزی با الغرافه، در خصوص بازی بعدی در آینده صحبت می‌کنم.

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن گفت: امیدواریم فردا شروع خوبی برای بازی هایی آسیایی و لیگ باشد، از هواداران می خواهم فارغ از رنگ ها فردا برای نماینده ایران حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ذوب‌آهن تیم کم تجربه در جام باشگاه‌های آسیا نیست، شرایط آماده سازی خوبی را سپری کردیم و تیم مقابل را به خوبی مورد آنالیز قرار دادیم؛ امیدوارم بتوانیم دستورات مربی و کادرفنی را در زمین به خوبی عملی کنیم و پیروز این بازی باشیم.

حدادی‌فر در خصوص  کیفیت دیدار با الکویت گفت: فوتبال شرق با سرعت در حال رشد است، از لحاظ قدرتی و تکنیکی تیم‌های عربی رشد خوبی را داشته‌اند؛ طبق آنالیز‌های که انجام داده‌ایم تیم کویت نیز همچون دیگر تیم‌های عربی با کیفیت فوتبال بازی می‌کند و قطعا این دیدار، بازی جذابی خواهد بود.

حدادی‌فر ادامه داد: امیدوارم هواداران فردا ما را تنها نگذارند و در پایان بازی بتوانیم خوشحالی آن‌ها را شاهد باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا