اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: پدیده چیزی برای از دست دادن نداشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پدیده چیزی برای از دست دادن نداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، سید مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل پدیده در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. نیمه اول خیلی سعی کردیم جنگنده و پرانرژی بازی کنیم. تیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت.

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم که تیم حریف می‌آید برای اعتبار فوتبالی‌شان بجگند. نیمه اول خوبی نداشتیم اما نیمه دوم کاملاً بازی در اختیار ما بود. گل هم زدیم. هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. بازی را هم در اختیار داشتیم. متأسفانه در دقایق پایانی نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و یک پنالتی که نمی‌دانم بود یا نبود، گرفته شد و بازی یک بر یک شد. این یک امتیاز به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. ما بازی را برده بودیم و بازی در ا ختیار ما بود. این اشتباه را نباید می‌کردیم. حالا دیگر این اتفاق افتاده و باید خودمان را جمع‌وجور کنیم برای بازی سختی دیگر در اهواز.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اتفاقات و درگیری‌های پایان بازی خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی نیفتاد. در حین بازی تنش زیادی بین نیمکت‌ها بود و فشار زیاد بود و دو طرف عصبانی بودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا