اخبار ورزشیورزش های رزمی

معرفی مردان و بانوان کاتاروی اعزامی به قهرمانی آسیا

نفرات برتر تیم ملی کاتا مردان و بانوان امروز معرفی شدند.

به گزارش پیشرو ورزش،مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتا، امروز جمعه در سالن شهید کبکانیان برگزار شد و نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در هر دو گروه بانوان و آقایان معرفی شدند.

ابتدا این رقابت ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد تا در هر دو بخش کاتای تیمی و نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شوند.

در رقابت‌های نوبت صبح ابتدا مردان کاتارو به رقابت پرداختند. در کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی، علی زند، محمد صدرا شیدزی، احمدرضا محمودی و امیرحسن معین الدینی چهار دور به رقابت پرداختند که شهرجردی کاتاروی اراکی تیم ملی در هر چهار دور بهتر از رقبا ظاهر شد و یک بار دیگر جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.

در کاتای تیمی نیز تیم استان مرکزی با ترکیب میلاد فراز مهر، ابوالفضل شهرجردی و علی زند پس از ۳ دور رقابت به عنوان تیم برتر انتخاب و معرفی شد. تیم‌ها آذربایجان شرقی (مهدی حق نظری، سهند اسلامی، محمد صدرا شیدزی)، کرمان الف (مهدی رضایی، رضا پوردهقانی، محمد مهدی شجاعی) و کمربند سیاه (امیرعلی کاظمیان، محمد مهدی نظام آبادی، محمدحسین باقری) دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند.

بانوان کاتارو نیز در مسابقات نوبت عصر به مصاف هم رفتند. در کاتای انفرادی مهسا افسانه، فاطمه صادقی، سپیده امینی، زینب السادات حسینی و ملیکا عزتی چهار دور به رقابت پرداختند که در نهایت فاطمه صادقی با کسب بیشترین امتیازات به عنوان نفر برتر کاتا انفرادی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ معرفی شد.

در کاتای تیمی نیز تیم تهران متشکل از ملیکا عزتی، زینب السادات حسینی، سپیده امینی، فاطمه صادقی با کسب بیشترین امتیاز در رقابت با تیم‌های تهران (شادی جعفری زاده، الناز ققی پور، نجمه سادات قاضی زاده)، تیم اصفهان (ملیکا سلطانی، یکتا داوری، تینا داوری)، تیم مازندران (آرزو لنجی، ستاره خاکپور، مائده نائیجی) و آذربایجان غربی (طلا معروفی، آیلین بهاری، زهرا ملک زاده) به عنوان تیم برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.

نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا بزرگسالان از ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ (۲۱ الی ۲۳ جولای ۲۰۲۳) در مالزی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا