اخبار ورزشیسایر اخبار

علیقارداشی: اردوهای ملی تنیس روی میز را تا پایان سال برنامه‌ریزی کرده‌ایم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اردوهای خود را تا پایان سال برنامه ریزی کرده‌ایم و هر زمان که ستاد مبارزه با کرونا اعلام کند، کار را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه ریزی برای تنیس روی نیز در سال جازی اظهار داشت: با توجه به اینکه فدراسیون جهانی تنیس روی میز تمام رویدادهای خود را به حالت تعلیق درآورده است، ما هم نمی‌توانیم زمانی که برای مسابقات داخلی خود در نظر بگیریم، اما برنامه‌هایی را وزارت ورزش برای المپیک جوانان ۲۰۲۰ از ما خواسته است که آنها را ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: همچنین اردوهای خود را تا پایان سال برنامه ریزی کردیم و هر زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونافعالیت‌های ورزشی را آزاد کند، اردوها را آغاز می کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد شرایط ملی پوشان گفت: همه ملی پوشان ما در منزل تمرین می‌کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. با توجه به اینکه لیگ فرانسه تعطیل شده، نوشاد و نیما عالمیان در بابل هستند و سایر نفرات هم در شهرهای خود مشغول تمرین هستند.

علیقارداشی با اشاره شکایت برخی ملی‌پوشان از دانشگاه آزاد برای دریافت مطالبات خود گفت: چند بازیکن مانند نوشاد عالمیان، اخلاق پسند و لطف الله نسبی از این باشگاه طلب دارند و قرار است کمیته انضباطی در این مورد رسیدگی کند که زمان آن هنوز مشخص نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا