اخبار ورزشیسایر اخبار

مسابقات قویترین مردان کشور در ایرانشهر برگزار می‌شود

با اعلام رئیس کمیته قویترین مردان پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

به گزارش پیشرو ورزش، فرامرز خودنگاه، در مورد برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان، اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور در وزن ۱۰۵+ کیلوگرم طی روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن و اول اسفندماه به میزبانی ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد. بخشنامه این مسابقات هم به استان ها ابلاغ شده و در حال برنامه ریزی برای انجام یک دوره مسابقه باکیفیت هستیم.

وی افزود: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و ورزشکاران باید هنگام ورود تست منفی PCR خود را که از تاریخ آن کمتر از ۴۸ ساعت نگذشته باشد، ارائه کنند. سلامت ورزشکاران برای فدراسیون در اولویت است.

رییس کمیته قویترین مردان همچنین عنوان کرد: به ورزشکاران و تیم های برتر حکم قهرمانی اهدا خواهد شد و همچنین نفرات اول تا پنجم جایزه نقدی دریافت می کنند.

خودنگاه در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد: سعی می کنیم با هماهنگی هیات استان سیستان و بلوچستان بتوانیم مسابقاتی را در شان نام ایران برگزار کنیم. امیدوارم ورزشکاران هم که مدتی از مسابقات دور بودند، با آمادگی کامل در رقابت ها حاضر شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 11 =

دکمه بازگشت به بالا