اخبار ورزشیفوتبال ایران

کالدرون: فهرستی نداده‌ام؛ نظر مثبتی روی بازیکن ازبک ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سخت است اما پرسپولیس می‌تواند به چهارمین قهرمانی متوالی برسد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، گابریل کالدرون در حاشیه در تمرین پرسپولیس برای اولین مرتبه در جمع خبرنگاران ایرانی حاضر شد و اظهار داشت: خوشحالم که در خدمت تیم هستم و از کاری که انجام می‌دهم راضی هستم و روحیه شاد و پر انرژی در تیم پرسپولیس می‌بینم.

*هر وقت با تیم بزرگ کار کردم موفق شدم

کالدرون در مورد اینکه امکانات پرسپولیس چطور است و اینکه او فقط دو قهرمانی در کارنامه‌اش دارد، گفت: امکانات خیلی خوب است و راضی هستم. من هر وقت با تیم بزرگ کار کرده‌ام موفق شدم قهرمان بشوم وقتی با تیم‌های کوچک کار کردم بله موفق نشده‌ام ولی زمان‌هایی که فرصت داشته‌ام تیم خوبی ساخته ام.

*فوتبال تهاجمی را دوست دارم اما تیم باید کلین شیت هم داشته باشد

وی در مورد ارایه یک فوتبال آرژانتینی گفت: من برداشتی که بعد از ۴۵ سال از فوتبال دارم آن را پیاده می‌کنم، با روحیه آرژانتینی که سال ها در فوتبال اروپا کار کرده‌ام و خودم فوتبال تهاجمی را دوست دارم اما تیم هم باید کلین شیت داشته باشد.

*تاکنون هیچ فهرستی به باشگاه پرسپولیس نداده‌ام
وی درباره اینکه آیا فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به پرسپولیس داده است، گفت: من تاکنون هیچ فهرستی به باشگاه نداده‌ام اگر قرار است کسی بیاید باید کسی خارج شود اما نمی‌دانم چه کسی خواهد ماند اگر بخواهد بازیکن بزرگسال بیاید باید یک نفر خارج می‌‌شود اما اگر بخواهیم یک بازیکن زیر ۲۳ سال بگیریم باید یک بازیکن زیر ۲۳ سال خارج شود.

*نخواستن سید جلال و ماهینی شایعه است

وی در مورد اینکه می‌گویند برخی بازیکنانی مثل اینکه سیدجلال حسینی و ماهینی را نمی‌خواهید گفت: با همه بازیکنان ارتباط برقرار کرده‌ام و ارتباط خوبی با همه داشته‌ا‌م نه این ها شایعه است. چرا چنین چیزی می پرسید؟

*تکرار قهرمانی برای چهارمین بار خیلی سخت است

کالدرون در مورد اینکه می‌توانید برای قهرمانی را تکرار کنید گفت: تکرار قهرمانی برای چهارمین بار خیلی سخت اما تیمی که سه بار قهرمان شده می تواند چهارمین قهرمانی را هم بگیرد البته کار سخت است.

*اسم ولاسکو را شنیده‌ام و ارتباط نزدیکی با او ندارم

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد مشاوره با ولاسکو گفت: من اسم ایشان را می شناسم اما ارتباط نزدیکی با او ندارم.

*نظرم روی بازیکن ازبکستانی مثبت نیست

وی در مورد اینکه شکاری با نظر شما برای تیم جذب می‌شود گفت: با بازیکن ازبکستان صحبت شده و من نظر مثبتی روی او ندارم.(کالدرون درباره شکاری پاسخی نداد و به نوعی طفره رفت)

*برانکو کار بزرگی در تیم کرده است

کالدرون در مورد اینکه جانشین برانکو کار بسیار سختی خواهد داشت، گفت: بله این مسئولیت بزرگی باخودش دارد او کار بزرگی کرده است. هر سال تکرار قهرمانی سخت‌تر می‌شود و چهارمین قهرمانی سخت تر خواهد بود اما من به تیم اعتماد دارم.

*مسی و مارادونا هر کدام در دوران خود بهترین بودند

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در مورد اینکه مسی بهتر است یا مارادونا گفت: هر کدام از این بازیکنان در مقطع خودشان از بهترین‌ها بودند.
انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + ده =

دکمه بازگشت به بالا