اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

مراسم چهلم سردار صفارزاده با حضور وزیر ورزش و جامعه ورزش کشور

مراسم چهلمین روز شهادت سردار علیرضا صفارزاده در وزارت ورزش برگزار شد.
به گزارش پیشرو ورزش، مراسم چهلمین روز عروج شهادت‌ سردار علیرضا صفارزاده، مشاور عالی رئیس کمیته ملی پارالمپیک امروز (یکشنبه ۲۱ خرداد) با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که در محل نمازخانه وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، حمید سجادی، محمودخسروی وفا، معاونین و مدیران کل ستادی، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، اسبقیان فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی و تنی چند از مدیران کل ورزش وجوانان استان‌ها حضور داشتند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسملین سرلک و مداحی حاج صادق آهنگران، از برنامه های پیش بینی شده برای این مراسم بود.

مرحوم سردار صفارزاده هفتم اردیبهشت‌ بر اثر بیماری به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس که ناشی از حملات شیمیایی دشمن در طول جنگ تحمیلی بود، دار فانی را وداع گفت.

وی در سال ۱۳۴۰ در اهواز متولد شد و علاوه بر کسب مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، دارای دان ۷ تکواندو و مدرک مربیگری و داوری این رشته بود و سابقه بیش از ۹۰ ماه حضور بسیجی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =

دکمه بازگشت به بالا