اخبار ورزشیسایر اخبار

خرس لهستانی واقعا گردن کلفت بود/شب سختی را پشت سر گذاشتم، اما موفق شدم

نایب قهرمان مسابقات MMA در سازمان رایزین ژاپن، گفت: دیشب واقعاً بازی سختی را پشت سر گذاشتم و انصافا لقب خرس لهستانی به او می‌آمد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر علی‌اکبری قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی که این روزها با سازمان ACB روسیه به توافق رسیده است امشب (شنبه) در دومین مبارزه خود به مصاف دانیلاومیلا نژوک معروف به خرس لهستانی رفت و این دیدار در پایان با پیروری علی اکبری به پایان رسید. علی اکبری پیش از این در رشته MMA و در سازمان رایزین ژاپن مبارزه می‌کرد که حتی نایب قهرمانی این مسابقات را نیز کسب کرده بود. در حال حاضر علی‌اکبری برای سازمان ACB مبارزه می‌کند که پیش از این در نخستین مبارزه خود در چارچوب سازمان ACB روسیه موفق به شکست حریف استونیایی خود شده بود.حریف شب گذشته علی‌اکبری ۲۰ پیروزی و یک مساوی و ۹ باخت را در کارنامه خود دارد. دانیل اومیلا نژوک مشهور به خرس لهستان در رده هفتم سنگین‌وزن‌های سازمان ACB قرار دارد.

 گفت‌وگوی امیر علی‌اکبری با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را در ادامه می‌خوانید:

فارس: نظرت در مورد دومین مبارزه سخت و نفسگیر دیشب را بگو؟

دیشب واقعاً بازی سختی را پشت سر گذاشتم، پیش‌بینی یک مبارزه سخت را داشتم، چون حریف من خیلی با تجربه بود و تا به امروز ناک‌اوت نشده بود، می‌دانستم بازی سختی را دارم او خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود و با برنامه برای مبارزه با من آمده بود. ما هم کم زحمت نکشیده بودیم و خیلی خوب او را آنالیز کرده بودیم. حریفم واقعا گردن‌کلفت بود و لقبش به او می‌آمد. من تلاش کردم و خوشبختانه مقابل حریفم نمایش خوبی داشتم.

فارس: گویا زمان مبارزه بعدی مشخص شده است؟

بازی بعدی اگر مصدومیتم خوب شود با قهرمان همین سازمان است که چند ماهی است با او کری‌خوانی داریم. باید ببینم که چه می‌شود، ان‌شاءالله اگر مصدومیتم رفع شود دو ماه دیگر به مصاف این حریف خواهم رفت.

فارس: از حرکت ناجوانمردانه حریف لهستانی بگو؟

او خیلی به پای جلوی من ضربه وارد می‌کرد، اصلا برنامه داشت برای پای جلوی من و طوری به پای من ضربه می‌زد که از کار بیوفتد و موفق به شکست من شود اما من تا آخرین لحظه مقاومت کردم و جنگیدم. خوشبختانه او را توانستم که شکست دهم. ما در سه راند ۵ دقیقه‌ای مبارزه کردیم، مبارزه‌ای که واقعاً سخت و نفس‌گیر بود. چون حریفم قدرتمند بود ۱۵ دقیقه مبارزه سنگین انجام دادیم. خوشحالم که به این پیروزی دست یافته‌ام و امیدوارم در مبارزات بعدی به اهدافم برسم.

فارس: و صحبت پایانی …

به خاطر فشار زیادی که به من وارد شده بود و آسیب‌دیدگی که برایم رخ داد، ناچار شدم پس از پایان مسابقه راهی بیمارستان شوم و تا صبح در بیمارستان بودم. خدا را شکر با دعای خیر مردم پیروز از میدان خارج شدم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانم مردم کشورم را خوشحال کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا