اخبار ورزشیفوتبال جهان

مدیر ورزشی پاریس: اکنون زمان مناسبی برای صحبت از مسی نیست / می‌خواهیم ام‌باپه بماند

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن در خصوص خرید مسی و تمدید قرارداد ام‌باپه صحبت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، چهارشنبه شب پس از پیروزی پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد، نیمار در مصاحبه‌ای عجیب خیلی کوتاه از علاقه بازی کردن در کنار مسی در فصل آینده گفت. این حرف ستاره برزیلی باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص رفتن مسی به تیمی مثل پاریس افزایش یابد. ستاره بارسلونا که تابستان خواهان ترک تیم بود تا انتهای این فصل با این تیم قرارداد دارد و می‌تواند از جمع آبی‌اناری‌ها جدا شود.

لئوناردو، مدیر ورزشی پاریس به این صحبت واکنش نشان داد و در خصوص خرید فوق ستاره آرژانتینی گفت: ما باید الان احترام بگذاریم و بدانیم که مسی اکنون بازیکن بارسلوناست. من اصلا خوشم نمی‌آید که در خصوص بازیکنانم حرف بزنند، بنابراین در خصوص بازیکنان تیم دیگر صحبت نمی‌کنم. اکنون زمان مناسبی در خصوص خرید مسی و پنجره نقل و انتقالاتی نیست.

او در خصوص تمدید قرارداد «کیلیان ام‌باپه» نیز اظهار داشت: در حال مذاکره هستیم و می‌خواهیم او در اینجا بماند. به نظرم ام‌باپه نیز چنین نظری دارد.

لئوناردو در مصاحبه با فرانسه عنوان کرد: اکنون زمان این است که ذهن و ایده‌مان را خصوص آینده مشخص کنیم. باید قدم بزرگ برداریم و رو به جلو بیاندیشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا