اخبار ورزشیفوتبال ایران

سراجی: صادقی قطعا تا پایان فصل در سایپا می‌ماند/ تراکتور مزد تجربه‌اش را گرفت

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: ابراهیم صادقی مربی با اخلاق، پرتلاش و سخت‌کوش ما است و قطعاً او تا پایان فصل با ما خواهد بود.

به گزارش پیشرو ورزش، مهرداد سراجی پس از شکست ۲ بر یک سایپا مقابل تراکتور اظهار داشت:‌ تراکتور در این بازی مزد تجربه بازیکنان خود را گرفت و به سه امتیاز رسیدند.

وی در مورد اینکه قصد تقویت تیم را در نیم‌فصل دارید یا خیر، گفت: ان‌شاءالله

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه گفته می‌شود اختلافاتی بین مدیریت باشگاه و کادر فنی وجود دارد، گفت: چه کسی این را می‌گوید؛ این موضوع شایعه بوده است. ابراهیم صادقی مربی با اخلاق، پرتلاش و سخت‌کوش ما است و قطعاً او تا پایان فصل با ما خواهد بود و نتیجه هم خواهد گرفت. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند. درصد مالکیت توپ و موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شود در مجموع رضایت‌بخش است.

سراجی افزود: حالا اینکه نتیجه حاصل نمی‌شود به خاطر کم‌تجربگی بازیکنان‌مان است. به نظر من کادر فنی و سرمربی تمام تلاش‌شان را می‌کنند و هیچ نگرانی از این بابت احساس نمی‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا