اخبار ورزشیمصاحبه

محمد مهدی شیرازی مقدم در گفتگو با پیشرو ورزش: ورزش باعث نشاط جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود

محمد مهدی شیرازی مقدم از کسانی که در حوزه ورزش فعال است در گفتگو با پیشرو ورزش یکی از عوامل تاثیرگذار در ورزش را نشاط جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برشمرد.

به گزارش پیشرو ورزش، دکتر محمد مهدی شیرازی مقدم از مدیران جوان و پرتلاش در حوزه های ورزشی، فرهنگی و اقتصادی که هم اکنون نیز بعنوان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از پایتخت می باشد در گفتگوی خود با پایگاه خبری پیشرو ورزش، لزوم توجه به ورزش و ورزشکاران را از نکات ضروری برشمرد و بیان داشت: امروزه ورزش بعنوان یکی از نیازهای اساسی در هر جامعه ای ، تلاش می کند نشاط را به آن جامعه بیاورد.

به طور مثال رشته ای مانند فوتبال در سراسر جهان دارای طرفداران بی شمار است و این رشته نیز علاوه بر انتقال جذابیت باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم می گردد.

شیرازی مقدم همچنین گفت: نگاه توسعه مند به ورزش از جمله در شهرها و روستاها می تواند  از آسیب های اجتماعی در بین افراد پیشگیری نماید. 

وی همچنین یکی از برنامه های خود را حمایت از توسعه ورزش در پایتخت به خصوص در محلات کم برخوردار عنوان داشت و در ادامه گفت اگر بعنوان نماینده مردم عزیز تهران در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوم تلاش خواهم کرد ورزش را  از دغدغه های خود قرار دهم و نسبت به گسترش آن تلاش نمایم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا