اخبار ورزشیفوتبال ایرانویژه‌های خبری

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در آستانه لغو شدن/ وقتی فیفا کوتاه نمی‌آید

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که قرار بود روز چهارشنبه هفته آینده برگزار شود، در آستانه لغو قرار گرفت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در شرایطی برگزار شد که حاضران تصمیم گرفتند آخرین درخواست خود را از فدراسیون بین المللی (فیفا) برای برگزاری مجمع روز بیست و پنجم اسفند ماه ارائه کنند.

این اتفاق در حالی رخ داده که فیفا طی ماه‌های اخیر بارها مخالفت خود را با برگزاری مجمع فدراسیون بدون اصلاح اساسنامه کنونی اعلام کرده  است. از طرف دیگر، شیوع ویروس کرونا به مشکل حضور اعضای مجمع در تهران اضافه شده است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است تا روزهای پایانی هفته جاری منتظر پاسخ رسمی فیفا درباره نامه ارسالی از سوی کشورمان بمانند. البته در این بین، امید چندانی به دریافت مجوز برای برگزار انتخابات وجود ندارد. در صورت عدم دریافت مجوز جهت برگزاری انتخابات از سوی این نهاد بین المللی، مجمع به صورت رسمی لغو خواهد شد.

در صورت لغو رسمی برگزاری انتخابات که قطعی به نظر می رسد، این موضوع به سال آینده موکول می شود که زمان بندی و جزئیات آن نامشخص است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا