اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی: در لیگ حرفه‌ای فقط نباید قرارداد بازیکنان مطرح و رعایت شود

مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان تهران گفت: همه باید همکاری کنند و کاملا به قواعد لیگ حرفه ای تن بدهیم. داشتن ورزشگاه استاندارد یکی از بدیهیات در لیگ حرفه‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا گل محمدی مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان تهران در خصوص نشستی که روز گذشته درباره روند تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه ها با حضور معاون وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، رئیس سازمان لیگ و مدیران کل ورزش و جوانان استانها برگزار شد،گفت: یکی از مهمترین ها و ملزومات اولیه برای برگزاری یک مسابقه بدون دغدغه و در امنیت بالا داشتن ورزشگاه استاندارد است. معتقدم بسیاری از مشکلات فرهنگی فوتبال ما ناشی از استاندارد نبودن ورزشگاه‌های ما است. زمانی که تماشاگر بلیط می خرد و امکانی برای آب خوری و سرویس بهداشتی و صندلی ندارد و نمی تواند به بهترین شکل ممکن از امکانات استفاده کند یا ساعت‌ها قبل از شروع بازی وارد ورزشگاه می شود، چه انتظاری می توان داشت.

وی در ادامه گفت: ساعتها انتظار برای دیدن یک مسابقه در شرایط جوی مختلف موجب تشنج و فشار عصبی شده و باعث می شود در حین برگزاری مسابقه شکل ناهنجارهای اجتماعی بروز پیدا کند.

گل محمدی تصریح کرد: از حرفه‌ای بودن و لیگ حرفه‌ای فقط نباید قرارداد بازیکنان مطرح و رعایت شود. بدیهیات ورزشگاه استاندار، ورود خروج و کنترل افرادی که شماره صندلی دارند، است. وقتی بلیط می خرید با اطمینان خاطر بنشیند و به تماشای بازی تیم خود بپردازید. در این میان دوربین‌ها نیز نقش بازدارندگی و ممیزی برای تشخیص کسانی که رعایت ضوابط صحیح را از اماکن نمی کنند، دارد.

وی در پایان گفت: استاندارد سازی استادیوم های ورزشی بسیار کار درستی است و باید با دقت این موضوع را دنبال کنیم. همه باید همکاری کنند و کاملا به قواعد لیگ حرفه ای تن بدهیم. داشتن ورزشگاه استاندارد یکی از بدیهیات در لیگ حرفه ای است.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا