اخبار ورزشیفوتبال جهان

ماکای: انتقال زیرکزی برای خودش و بایرن مونیخ خوب نبود

بازیکن هلندی اسبق بایرن مونیخ از انتقال یوشوا زیرکزی انتقاد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در نقل و انتقالات زمستانی، بایرن مونیخ «یوشوا زیرکزی» مهاجم جوان و هلندی اش را به تیم پارما ایتالیا قرض داد.

این انتقال تاکنون ثمره ای برای بازیکن ۱۹ ساله نداشته است. به همین خاطر پیش بینی می شود تیم ایتالیایی در تابستان بند حق خرید وی را فعال نکرده و زیرکزی مجبور به بازگشت به خیابان «زبنر اشتراسه» شهر مونیخ شود.

روی ماکای، ستاره هلندی خط حمله بایرن در سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ این انتقال را مورد نقد قرارداده است. او معتقد است از این انتقال هیچیک از طرفین سود نبرده است.

پیشکسوت  ۴۶ ساله گفت: او را قبلا در تیم جوانان فاینورد چند مرتبه ای دیدم. همه روی توانایی اش حساب می کردند. فکر می کنم در مونیخ هم نشان داد که استعداد زیادی دارد. البته به عنوان یک بازیکن جوان، شما باید زیاد بازی کنید تا پیشرفت داشته باشید.

وی ادامه داد: با در نظرگرفتن این نکته، انتقالش به پارما مطلوب نبود. از توافق صورت گرفته خبر ندارم اما نمی تواند اینگونه باشد که بازیکنی را قرض بگیرید و از او استفاده نکنید. چنین چیزی به بازیکن فایده ای نمی رساند. این انتقال نه برای او سودمند بود و نه امتیازی برای بایرن داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا