اخبار ورزشیفوتبال جهان

انریکه: باخت در فینال کام همه ما را تلخ کرد

سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از شکست در فینال لیگ ملت‌های اروپا از نمایش بازیکنانش تمجید کرد و در خصوص گل جنجالی امباپه صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته در چارچوب فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی فرانسه تن به شکست ۲ بر یک داد و نتوانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

لوئیز انریکه بعد از شکست تیمش در این دیدار گفت: ما قهرمان اروپا را شکست دادیم و در مقابل قهرمان جهان بازی پایاپایی را ارائه دادیم. به نظرم بازیکنانم نمایش خیلی خوبی داشتند. باخت در فینال این رقابت باعث شد تا کام همه ما تلخ شود. چهره همه بازیکنان و طرفداران ناراحت بود و این نشان می‌دهد که ما به دنبال پیروزی بودیم.

وی در خصوص گل جنجالی امباپه ادامه داد: به نظرم آفساید واضح بود ولی من نمی‌خواهم در خصوص مسائلی صحبت کنم که روی آن کنترلی ندارم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: باعث ناراحتی است که ما یک بر صفر جلو بودیم و بازی را باختیم. چیزی را از دست ندادیم، باید اعتماد به نفسمان حفظ شود و با قدرت مسیر خودمان را جلو ببریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا