اخبار ورزشیفوتبال جهان

مالدینی:‌ ژیرو را میلانی بدانید / کسیه در سن سیرو می‌ماند

مدیر ورزشی باشگاه میلان از خرید ستاره فرانسوی چلسی خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، پائولو مالدینی از خرید ستاره فرانسوی چلسی در تابستان کنونی خبر داد. ژیرو که یکی از بازیکنان گلزن لیگ برتر انگلیس در ۹ سال اخیر بود قرار است به باشگاه میلان بیاید تا در کنار زلاتان، مانژوکیچ و لیائو برای درخشش روسونری تلاش کند.

ستاره فرانسوی که یکی از برترین گلزنان تاریخ این کشور نیز محسوب می‌شود، از سال ۲۰۱۲ با حضور در آرسنال توانست در ۶ سال طی ۲۵۳ بازی، ۱۰۵ گل را به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۷ به چلسی رفت ولی به یک نیمکت نشین بدل شد. با این حال توانست در ۱۱۹ بازی ۳۹ گل بزند و به یکی از مهره‌های خوب آبی‌های لندن لقب گیرد.

ژیرو یک سال دیگر با باشگاه چلسی قرارداد داشت و هنوز مشخص نیست که میلان برای خرید او چه مقدار پرداخت کرده است.

مالدینی همچنین از ماندن «فرانکی کسیه‌»، ستاره میلان در فصل قبل پرده برداشت. مدیر ورزشی این باشگاه مدعی شد که کسیه یکی از مهره‌های اصلی روسونری در آینده است و به هیچ عنوان قابل فروش نیست. مالدینی به هواداران اطمینان داد که این ستاره ساحل عاجی قراردادش را با میلان تمدید خواهد کرد. 

میلان در فصل گذشته نمایش بسیار خوبی داشت و به عنوان نایب قهرمانی سری‌آ رسید. این فصل این تیم با هدایت پیولی و بازیکنانی مثل زلاتان، ژیرو، کسیه و کیائر قصد دارد شانس خود را دوباره برای قهرمانی امتحان کند. البته رفتن دوناروما برای میلان بسیار گران خواهد بود زیرا این بازیکن نمایش فوق العاده ای در دروازه روسونری از خود نشان داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا