اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

ماجدی: هر مربی جای اسکوچیچ بیاید زیر آن را امضا نمی‌کنم

سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تا روزی که در فدراسیون فوتبال باشم نظر من اسکوچیچ است، حتی اگر مربی دیگری بیاورند امضای من پای آن نخواهد بود.

به گزارش پیشرو ورزش، میرشاد ماجدی بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابات اظهار داشت: انتخابات خوب برگزار شد و اعضای مجمع با فکر، اعتقاد قلبی و منطق رای خود را به صندوق انداخته و به مهدی تاج رای دادند تا یک بار دیگر به ریاست برسد. امیدوارم این بار مهدی تاج آورده خوبی برای فدراسیون فوتبال داشته باشد.

*بعد از بقیه متوجه شدم دیشب چه اتفاقی افتاد

اتقاقات شب گذشته تصریح کرد: خودم در برنامه فوتبال برتر بودم و بعد از بقیه متوجه شدم چه اتفاقی رخ داده است. بعد که با اعضای هیات رئیسه صحبت کردیم قرار شد انتخابات در زمان مقرر خودش برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که این اتفاقات تاثیری در انتخابات داشت گفت: به عنوان یک نامزد سعی کردم از خودم و بقیه نامزدها محافظت کنم. به همین دلیل تصریفی در کمیته بدوی و کارهای دبیرکل نداشتم. امروز به عنوان سرپرست از جای خودم بلند شدم و روی صندلی نامزدها نشستم تا عدالت برای همه رعایت شود.

*کامرانی فر دغدغه داشت، اما اعضای هیات رئیسه به احترام مجمع انتخابات را برگزار کردند

ماجدی در خصوص نگرانی اعضای هیات رئیسه برای تعلیق فدراسیون فوتبال ادامه داد: بالاخره قرار شده بود که یک مجمعی برگزار شود. نمایندگان فیفا و ای اف سی آمدند. یکسری دغدغه‌ها برای کامرانی‌فر وجود داشت که هنوز هم برای او وجود دارد و به آن اعتقاد دارد اما اعضای هیات رئیسه به احترام نمایندگان مجمع کاری کردند تا انتخابات برگزار شود.

* انتخابات قانونی برگزار شد

وی درباره اینکه فشارهایی از بیرون از فوتبال درباره انتخابات وجود داشته یا نه ادامه داد: من چنین چیزی ندیدم چون تماسی با من انجام نشده است. با این همه گفتم نکاتی را کامرانی فر بیان کرد که خودش باید نظر بدهد. انتخابات قانونی برگزار شده است.

* وظیفه همه ما است که به تاج و فوتبال ایران کمک کنیم

سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه منصور قنبرزاده گفته اختلافاتی بین او و مهدی تاج وجود دارد تصریح کرد: اختلافات اگر وجود دارد خود قنبرزاده باید درباره آن حرف بزند. تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده و وظیفه همه ماست که نه به مهدی تاج بلکه به فوتبال کشور کمک کنیم. باید به تیم ملی کمک کنیم.

*تا روزی که در فدراسیون باشم، نظرم اسکوچیچ است

ماجدی درباره اینکه همچنان از اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی حمایت خواهد کرد گفت: تا روزی که در فدراسیون فوتبال باشم نظر من اسکوچیچ است. حتی اگر مربی دیگری بیاورند امضای من پای آن نخواهد بود.

* همچنان عضو هیات رئیسه هستم

وی خاطر نشان کرد: من همچنان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستم و بعد از این سعی می کنم در همین زمینه به کارم با فدراسیون فوتبال ادامه خواهم داد. کارهای فنی را پیش خواهم برد.

*در خروجی و ورودی را جدا کردم تا شائبه ای نباشد

سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که کمیته بدوی در تائید نامزدها تخلفاتی انجام داده که کامرانی فر این اقدامات را انجام داد اظهار داشت: این موارد را از خود کامرانی فر بپرسید. عرض کردم که چون یکی از نامزدها بودم حتی در خروجی و وردی را از این دوستان جدا کردم تا شائبه‌ای پیش نیاید.

*همیشه رو در رو می جنگم

وی عنوان کرد: همیشه رو در رو می‌جنگم. از پشت به کسی خنجر نمی‌زنم. اینکه شب بخوابم و عکسی بگذارم و مطلب بگذارم، دور از انصاف است و هم در شخصیت من نیست که بخواهم پاسخ بدهم. محمد زارعی هم هر روز از این مطالب می نویسد. یکبار بگویید اگر جوابی به او دادیم یا علیه نوشتیم چیز دیگری نیست. هیچ چیزی از او نداریم. شکایتی هم که کردیم فدراسیون فوتبال کرده، به خاطر مسائل فدراسیون فوتبال انجام شده، ان‌شاءالله او هم قول بدهد از این به بعد با جوانمردی کار کند. نه اینکه به او بگویند عکس و اسم این را بگذار، ان‌شاءالله خودش باشد.

*برای انتخابات نیاز به استعفا از هیات رئیسه نبود

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود برای حضور در انتخابات باید از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال استعفا می‌داد، گفت: چنین چیزی وجود ندارد. هرجای اساسنامه بود بیاورید ۱۰هزار دلار پاداش می‌گیرید. فغانپور اگر خوب کار می کرد ما در فدراسیون او را نگه می داشتیم.

*تاج هم با تعامل بهتر می‌تواند تیم ملی را جلو ببرد

ماجدی در خصوص اینکه اعلام کرده برای فرد کار نمی‌کند برای تیم ملی کار می‌کند که نشان می‌دهد با تاج اختلاف نظر دارد، عنوان کرد: ما اختلاف نظری نداریم. ضمن احترام به مهدی تاج، اگر بخواهند کی روش را بیاورند او یک نفر است و یک رای در هیات رئیسه دارد. من هم یک عضو هیات رئیسه هستم و یک رای دارم. خود تاج هم با تعامل بهتر می‌تواند تیم ملی را جلو ببرد. هرموقع او در هیات رئیسه مساله را مطرح کرد جواب شفاف ما را هم خواهد شنید. نمی دانم اعضای دیگر نظرشان چیست اما نظر شخصی من ثبات مدیریت و کادرفنی در تیم ملی است. پای هیچ قرارداد مربی خارجی را امضا نمی کنم.

* چرا استیلی در تیم ملی نماند؟

وی در مورد اینکه آیا برای ادامه حضور استیلی با تاج صحبت می‌کند، گفت: چرا نماند؟ تیم ملی ما کامل است مگر دستور جلسه ای در هیات رئیسه بنا بر تغییر سرمربی داشته بشیم که فکر نمی کنم هیچ آدم عاقلی الان این کار را بکند. سرپرست هم کار خودش را می کند.

*حاج صفی برای رای خودش ارزش قائل است

ماجدی در خصوص اینکه عده‌ای از بازیکنان تیم ملی از او حمایت کردند و عده‌ای هم از تاج که نشان می دهد در تیم ملی دو دستگی وجود دارد و حتی با وجود اینکه قرار بود وحید امیری رای بدهد، احسان حاج صفی اعلام کرد یک روزه به ایران می‌آیم و رای می‌دهم، عنوان کرد: ‌این نگاه دقیق و کارشناسانه حاج صفی است که برای رای خودش ارزش قائل است. از کشور دیگری می آید تا رای بدهد. باید به او احترام بگذاریم ولی من پشت هیچ بازیکنی پنهان نشدم. همین حمایت را برای تاج هم خواهند داشت.

* آرامش در فدراسیون، تیم ملی را به آرامش می رساند

وی افزود: خودم اجازه نمی دهم هیچ اختلافی در هیات رئیسه نه بین من و تاج بلکه بین هیچ کدام از اعضا به وجود بیاید. به آرامش و راحتی نیاز داریم. اگر این آرامش در فدراسیون باشد بازیکنان تیم ملی هم به آرامش می رسند. مهدی تاج انسان بسیار خوش شانسی است که با یک صندوق پرپول وارد فدراسیون می شود. گفتند ما یک فدراسیون ورشکسته و بی پول را تحویل گرفتند، چای ولباس نداشت اما الان خداراشکر چند ده میلیارد پول در حساب فدراسیون است.

* ساختمان فدراسیون فوتبال رفته است

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت ساختمان این فدراسیون گفت: ساختمان رفته، دیروزهم نامه‌ای برای ما آمده که از همین امروز بیایید قرارداد بنویسید. اجاره قبلی را هم بدهید.

*طلب ویلموتس یک پروژه ملی است

ماجدی در خصوص اینکه از این صندوق پرپول می‌توان طلب ویلموتس را پرداخت کرد، اظهار داشت: طلب ویلموتس یک پروژه ملی است. باید بحث دیگری در مورد آن داشته باشیم. این پول‌ها برای فدراسیون فوتبال، هیات‌های استانی و بازیکنان ما است.

*اگر از عملکرد فغانپور راضی بودم او را نگه می داشتم

وی در مورد اینکه اعلام شد برای ساختمان فدراسیون در دوره خودش اقدامی حقوقی انجام شد و بخشی از پول شستا پرداخت شده، گفت: در زمان عزیزی خادم حدود ۲۵میلیارد تومان پرداخت شد. بدهی که داشتند با دلار آن زمان ۲۴ میلیارد می‌شد. یعنی یک میلیارد هم بیشتر دادند. این تغییر دلار باعث شد یک ساختمان را از دست بدهیم. اقدام حقوقی را آن موقع مدیران حقوقی وقت که فکر می کنم فغانپور بود باید پیگیری می کردند. اگر از عملکردش راضی بودم او را نگه می داشتم.

ماجدی در مورد اینکه آیا فدراسیون باید به فکر ساختمان جدید باشد و نمی‌خواهد این ماجرا را پیگری کند، گفت: چرا، الان تمام بحث ها عوض می شود. ریاست فدراسیون حاضر می شود و ان شاءالله یکی یکی این دغدغه ها را رفع می کند. ما هم در کنارش هستیم.

*۲ ماه است تاج را ندیدم

وی در خصوص اینکه گفته می شود در جلسه با تاج اعلام کرده اگر حقوقش همین مقدار بماند و ماشین فدراسیون در اختیارم باشد از انتخابات کناره گیری می کنم، اظهار داشت: من دو ماه است او را ندیده‌ام. از خود تاج بپرسید. آخرین باری که خدمت او رفتیم قرار شد من شرکت کنم و او هم شرکت کند.

*تاج را به عنوان رئیس قبول دارم

ماجدی در مورد اینکه آیا تاج را به عنوان رئیس قبول دارد، گفت: چرا قبول ندارم؟ آدم حاشیه ای نیستم. در این ۶ ماه سرپرستی کمترین مصاحبه را داشتم. به دنبال برقراری آرامش هستم. اگر کسی به پای من بپیچد به پایش می پیچم. اگر نه خیلی راحت از کنارش رد می شویم.

*پای قرارداد کی روش را امضا نمی کنم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه اگر تاج قصد داشته باشد کی روش را بیاورد قطعا پای قراردادش را امضا نمی کند، عنوان کرد: قطعا امضا نمی کنم. یکبار دیگر می گویم. قطعا امضا نمی کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا