اخبار ورزشیفوتبال جهان

فهرست ارزشمندترین بازیکنان قرضی فوتبال جهان/کوتینیو در صدر+عکس

فهرستی از ارزشمندترین بازیکنان قرضی فوتبال جهان به تصویر کشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، فیلیپ کوتینیو رسما روز گذشته با انتقالی قرضی یک ساله به باشگاه بایرن مونیخ پیوست تا گرانترین بازیکن تاریخ بارسا راهی تیم آلمانی شود.

به بهانه انتقال این ستاره برزیلی، ترانسفر مارکت فهرستی از ارزشمندترین بازیکنان قرضی فوتبال جهان به تیم‌های دیگر قرض داده شده‌اند منتشر شده است.

این سایت معتبر ارزشگذاری بازیکنان فوتبال، قیمت فیلیپ کوتینیو را ۹۰ میلیون یورو قرار داده و بر این اساس این بازیکن در صدر ارزشمندترین بازیکنانی که به تیم دیگر قرض داده شدهف قرار گرفته است.

در رده دوم هیگواین مهاجم یوونتوس قرار دارد که پیش از این به میلان قرض داده شد. ارزش این بازیکن هم ۵۵ میلیون یورو برآورد شده است.

مکان سوم در اختیار فالکائو با ۵۵ میلیون یورو قرار دارد که از موناکو راهی منچستر یونایتد شد.

جایگاه چهارم را لوسلسو در اختیار دارد که به تیم تاتنهام قرض داده شده و قیمت او توسط سایت ترانسفرمارکت ۵۰ میلیون یورو عنوان شده است.

رده پنجم هم در اختیار خامس رودریگز کلمبیایی است که دو سال در بایرن مونیخ به صورت قرضی از رئال منتقل شد و ارزش او هم ۵۰ میلیون یورو است.

بازیکنانی نظیر هیگواین، موراتا، ایبراهیموویچ، پائولینیو و باکایوکو در رده‌های ششم تا دهم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا